18 Ağustos 2008 Pazartesi

Kızlar..Hoouuff..

Bu yazıyı neden yazdığımı sorgulamamalıyım çünkü sorgularsam yazmam =)
Kızlarla çok kavga etmem ama onlar beni sevsede ben onları samimi bulmam,sevmem.Hepte menfaatçi oldukları konusunda haklı çıkarım.Beni boşverelimde onları inceleyelim.

Neden kızlar o gün saçın güzelse,hoş birşey giymişsen bunu söylemeye çekinirler?Hadi tamam söyleme ben zaten biliyorum ama bari bakma be hatun!? Hem dikkatlice bakıp hem yorum yapmadıklarında ve o gün sana soğuk davrandıklarında ve sanki havalıymışsın gözüyle baktıklarında nasıl göründüklerinin farkındalar mı acaba?

Kızlar neden erkekleri sevmeseler bile süründürürler.Nasıl bir psikolojik sorundur bu yahu.Adını vermek istemediğim bir okumayıcımız(umarım) sevmediği bir erkekle çıkıyor.Ciddiyim.Ve hala nedenini bilemiyorum.Çocuktan ayrılıyor ayrıldığı halde onu arasın istiyor sürünsün istiyor sürünmüyorsada onu arıyor görüşüyorlar barışıyorlar doğal olarak,sonra bide barıştığı için trip atıyor bize.Aynı Ata DEMİRER'in taklit ettiği kız edasıyla aay yaaağ ne istiyor bu çocuk benden dün ağladı seni seviyorum dedi uuff düşmüyo yakamdan ayrılmak istiyorum diyor.Aman Allah..Hemde ilk kez olmuyor bu kısır döngü..Ben sevmicemde kim sevmicek bu hatunları =))

Gene bir okumayıcımızda iki yüzlü..Bak allasen =) Bir sürü kız arkadaşı var.Bir kişiyide görüp sarılmadığını selam vermediğini görmedim.Ama arkasını döner dönmezde yüzünü buruşturur.Belli ki sevmez lanet eder ama ortam kızı ya ikiyüzlülüğünü yapacak..Karşısındakilerde ondan kalır değil gerçi.

Kızların eğlenme anlayışlarıda berbat.Herkes bencilce eğlenir.Mesela gece birinde yatıya toplanılır,bilin bakalım naparlar?Süslenirler?! Ev sahibinin kıyafetlerini giyip fotoğraf çektirirler,herkes kendi güzelliğiyle ilgilenir ama..Oje sürerler.Aptal aptal gülme krizine girerler birde.Tek başlarınaykende sağlıklı oldukları söylenemez.Kendi fotoğraflarını sürüsüyle çeken gördüm yaa hatun napıcan o kadar fotoğrafı?Evin içinde olduğu belli olmasına rağmen atkıyla kırmızı rujlarla gözlüklerle çekilen var ya =))

Hiç etrafınızda sayısı 10u geçecek kadar kasıntılı olmayan kız gördünüz mü?Eşortman altı bile giyse üstüne cırtlak renklerde ya da parlaklı tişört giyip koca küpelerle ve bir ton makyajla geziyorlar.Bu ne yaa..Eşortman giymeninde bir adabı var.Bide hepsi kalıptan fırlama.Ya bu makyaj delisi eşortmanlılardan vardır etrafınızda,ya da altına şu yeni çıkan biçimsiz basma entariyi geçiripte üstünede entarideki bin renkten en baskınıyla seçilmiş bluz giyen ve uzun ve koca taşlı kolye takan kafile vardır.Ya da dur dur benim en sevdiğim kafile ilköğretim çağı kafilesi..O nasıl bir tarz bulamama halidir yaa.

Şimdi hepsi aklıma gelmiyor ama pek çok nedeni olabilir bir insana kızların batması için.Bide benim gibi kızlardan hoşlanmayanları kıskançlıkla suçluyorlar.İnanın kızdığım kesimin tamamı yarım akıllı ve makyaj güzeli.Onları kıskanıcak kadar düşmedim daha şükür.Dgsyi kazanamamış olabilirim ama aptal ya da çirkin değilim..Okumayıcılarıma bu makalemde kobay oldukları için teşekkürler..

1 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Hahaa ben okuyucun kardeşiim,helal olsun sana süper anlatmışsın.Bende çok kokoşum o kısma girebilirim belki ama ikiyüzlülük kısmına girmediğim bir gerçek,sevmediğim adam evime girmesin,sarılmam öpmem şapur şupur vıcık vıcık ilişkileri sevmem.
En sevdiğim kız tipi sensin,hiç kasmaz,rol yapmaz,vıcıklaşmaz,bakımlıdır ama baymaz.
Burdan okumayıcılarına diyorum ki bu kıza bakın feyz alın,bunca zaman alamamışsınız o ayrı