11 Eylül 2008 Perşembe

Doğum günüm.

Bir dahaki dgsye kadar bu bir senemi nasıl geçireceğimi düşünmeye başlamıştımki,tek düşünenin ben olmadığımı farkettim.Tüm ailem seferber olmuştu.Herkes yanında kalayım istiyordu.Bu iyi olduğu kadarda kötü bişeydi aslında.Birileri kırılıcak diye ödüm kopuyordu.Neyseki sonunda karar kıldılar bende uygulamaya geçtim.Öğrenci olduğum şehirden toplandım annemin evine..Bugünde doğum günüm..11 Eylül gibi belirgin bir gün olmasına rağmen çok az kişi kutladı bu sene.Hatta gece tam 12 yi biraz geçe ev arkadaşlarım -ki tahmin edersiniz kızlar- ne kadar kibar! olduklarını birkez daha gösterdiler.Gece gece bide kızlara laf yetiştirmeye uğraştım.Özellikle kavga etmek için doğum günümü beklediklerine inanamadım.Kızlara güvenmememe rağmen şok oldum bu kadar planlı olmalarına.Birkez daha midem bulandı kız milleti yüzünden.Sabah uyandım,üzgündüm.Ağlayarak uyumuşum zaten aaz yüz şiş.Neyseki atlattım.Akşam babamla iftara yemeğe çıkıcaz.Ablam,babam,ben.Sonra akşamda annemle evinde pasta fln yicez.Abim unuttu sanırım bu sene.

İşte 20li yaşlarıma girdim bugün.İnşallah bu 2li dönemler uğur getirir bana..Doğum günüm kutlu olsun =)

0 İz bırakanlar: