21 Ekim 2008 Salı

Ağladım..Houuhh be!


Kızların geneline kıl kaptığım engellenemez bir gerçek.Bunun sebeplerine baktığımda gereksiz tripleri ve ağlamaları listenin en başında geliyor.Bu nedenden midir nedir ne zamandan beri zor zamanlar yaşıyor olmama raamen ağlamamıştım.Bide bu arada iki gündür gözümde bir rahatsızlık hissediyordum.Ama resmen içindeki bir sinirin acıdığı hissediyordum.Göz batması fln deil berbat bişeydi.Dün gece bir arkadaşımla konuşurken ne dediğini tam hatırlayamıyorum ama bir anda bütün acılarım,ayrılıklarım,yalnızlıklarım,iç dünyamdaki kırıklıklar ve hatta bikaç sene geçmiş olmasına raamen bizimkilerin ayrılması bile gün yüzüne çıktı.Nasıl kötüyüm ellerim titriyor on parmak klavyem oldu üç parmak =) Bütün duygularım ayaklandı.Başladım aalamaya..Ama hani böle zorlanırsın ya aalarken hiiç zorlanmadım patır patır iniyo yaşlar gözümden.Nese..İşin bide komik yanı var biri uyansa gece gece ben pc başında aalıyorum -hatta pcyide koydum koltua bi ara nası aalıyorum-başka vakit yok mu dicek..Sorsa nedir bu halin? vericek cevabımda yok =)


Bende bi hatunum dolayısıyla bazı yönlerden ister istemes benziyorum.Belki durup dururken pek aalamıyorum ama film izlerken çok ağlarım.Sinema bitipte yerimden kalkamadığımı çok bilirim.Tek başımada olsam ailemlede olsam illaki ağlarım film izlerken..Şahanın Recep ivediğinde bile ağladım ben.Sahilde kızın nişanlı olduunu örenip ağıt yaktığı zaman..Ailenin kıymetinin bilinmediği yerlerde,acıklı bi fon müziğinde,birbirine kavuşamayan insanlar olduunda,yanlış anlaşılıp azar yiyen insanlara,duygu younluundan acısını kelimelere dökemeyen insanlar olduunda..Daha pek çok yerinde aalarım filmlerin.


Bu arada gözümde iyileşti.Bünyeyi zorladığımdan aarıyomuş sanırım =) Göz yaşı deliklerinde taş olanlar gibi az daha uuraşsam kaya olucakmış bende de..Tavsiyem;ağlayın..Erkeğim demeyin,aciz gözükürüm demeyin,her zaman her yerde duygularınız depreştiğinde ağlayın..İçiniz açılsın,hastalıklarınız iyileşsin =)

14 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

ben hiç ağlamadım ama çok yumuşak bir kalbim var garip bir tezat ama böyleyim...babam rahmetli olduğunda ağladığımı hatırlıyorum...bide gözüme limon kaçtığı zaman :)

Wilwarin dedi ki...

Ouff..Bi daa aalatıcaksın sen şimdy beny uyuss..

Hem o göze kaçan şey toz deil midi yahu limon sıçrar bildiim kadarıyla =)

used excavator for sale dedi ki...

wow, very special, i like it.

Wilwarin dedi ki...

I think you dont understand Turkish.What do you think so?

long reach excavator dedi ki...

i think you add more info about it.

Wilwarin dedi ki...

About what?

daewoo excavator dedi ki...

im your favorite reader here!

Mr.Paradise dedi ki...

:)))))

an(ı)lık dedi ki...

gülmek kadar ağlamaya da insanın ihtiyacı var bence insanın..bu yüzden de ağlamanın acizlik değil bi ihtiyaç oldunun farkına vardım..ağlayıp çok da rahatlıyorum. Fotoya bakınca insanın gözleri doluyor..

Wilwarin dedi ki...

Really? So you understand me or not? Yoksa sadece embesil misin diyede eklemeyi nasıl istiyorum anlatamam.

Paradise!Gülmee...Nie benim düzgün Türk okuyucular bulmuyo ya =(

Wilwarin dedi ki...

Anılık..Ben kendi duygularıma aalamayı acizlik hissediyorum nedense,ama filmlerde nasılsa başkasının üsüntüsünü paylaşıyorum ya alıyorum bol keseden,rahatlıyorum =)

Teşekkür ederim okuduun ve yorumladığın için =)

Eslem dedi ki...

Ay neden beni uyandırmadın Betüş beraber ağlardık.Sen anlatırdın ben dinlerdim ikimiz ağlardık.ağlamak ayıp değil ama bende toplum içinde yada birinin yanında ağlamaya utanırdım taki doğum yapana kadar şimdi böcek ölse kuşun kanadı kırılsa ağlıyorum :)

Wilwarin dedi ki...

Uyandırır mıyım ya kıyamam ben sana =) Ben doum yapmayı düşünmediim için hayat boyu böle aalayamıcam heralde =)
Eslemini yerim ben senyn.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

E dünde ağladın noluyo sana kuzum :P Tamam gidicem diye üzülüyorsun ama abartma istersen :))

Bence ağlayabilmek büyük bir nimettir,çok kolay ağlayabildiğim için beni mutlu etmekte kolaydır,şükürler olsun ağlayabilen gözlerimize :) Hala gözümüzden yaş gelecek kadar yumuşak bir vicdana sahip olduğumuz için şükretmelisin,bırak kızsal trip olmasını şimdi :)

Eslem sen bana yorum yazma gel Büt'e yaz,yazdım bunu kenara hıııhhh! :P

(Yoruma bile yorum yazabilitem var)