4 Ekim 2008 Cumartesi

Açıııım! ;)










İnsanın hayatından geçen her yeni kişi bir değişiklik ve tecrübe katarak gidiyor..Çok manalı olmıcak ama benim karnımı acıktırdı bu ilişkinin bitişi =)) Mcdonald's patatesii,Crispy chicken hamburgeri,Mısır gevrekleri(illaki çikolatalı),Mini kekler,Donutlar,Cino(kayısılı leziiz ve eski =( bir çikolata),Bol çikolata kremalı pastalar,pudra şekerli kürt böreği ve tabiki muz. Hatta sadece abur cubur deil yemek bile çekiyo canım.Sosisli makarna,garnitürlü pilav,boll yourtlu ıspanak,pulbiberli acı kapuska,rula köfte ve bütüünn tavuklu şeyler..Hepsi kafamın içinde uçuşuyo ;) Öle ki dikkatimi dağıtmam gerekiyor başka şeylerle.He ben onunda yöntemini buldum.Fotolarına bakıyorum =) Yanımda da bi peçete,aasımın suyunu siliyorum arada =)) Gariplik zor be kardeş.. Ben böle acınacak haldeyken diğer insanların evinde midesi büzüşmemiş rahat rahat oturmasına içim elvermedi..

3 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Oooofff bir türlü bulamadık şu cupcake kalıbını yaa,deli olucam.Acilen kalıp ve süsleme materyalleri bulmalıyız.Bak o zaman ablan neler döktürüyor :P

Wilwarin dedi ki...

Kıs kilo alıcas kiloo etme eyleme =)
(Sen bana bakma özellikle yaptığın şu küçük tartların ve böreklerinin devamını dileris ailecek )

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

:P Bugün börek günü,sık dişini 1 saat ;)