Reklamları seviyorum.Hatta benim gibi çabuk sıkılan hemen bişeyleri hallediym isteyen bi tip için Türk dizilerindense reklamlar daha süper..Nil Karaibrahimgil'in penti reklamına hayranım.Sesini duyunca diğer odadan koşup geliyorum reklamı izlemeye.Birde Bosch reklamları..İşte o dehşet reklamlar beklenen eş çıtamızı yükselttiği için aslında iyi olduu kadarda kötü reklamlar.Bu kadar tatlı bu kadar huzur veren erkekler mevcut mu?Hayır.Bunu bilmemize raamen öle erkeklerin varolma ihtimali düşükte olsa belki allaan iyi bi kuluyumdurda banada ölesi denk gelir umuduyla Türk erkeklerini beenmememize yol açıyor.



Zaten öyle tipler seçmişler ki adam hatuna bir bakıyor,ekran karşısında biz ölüyorus =) Türk erkeklerinin geneli maço,buda onların bazen ayarı kaçırıp kabalaşmalarına yol açıyor.Ama bu erkekler öyle deil..Düşünüyorlar,dinliyorlar,değer veriyorlar.Bir reklamında eşi hamile diye eğilmesin rahat bi hamilelik geçirsin diye adam yeni buzdolabı alıyor..Nerde görülmüş? =) Hamile kadınlardan korkan bi toplum için fazla duygusal.Bayanların çoğu kötü hamilelik tecrübelerini düşünüp üzülüyor.Kendi eşlerini beenmemelerini saalıyor reklam.Bir diğerinde -ki benim favori Bosch reklamım- Murat Yıldırım dinleyen,sürpriz yapan,hatunun yeni aldığı çamaşır makinasını çokta umursamadığı haline kızmayan,sesiyle huzur veren ve en önemliside harika bakan bi eşi oynuyor.Bi kere dinleyen kısmında evde kaldı zaten Türk erkekleri =) En son çıkan reklam,Bosch ütü reklamı..''Ben zamanında sizi sevmiş bulundum'' diyor sonunda adam yaa..Şaka gibi.Ahlaksıs terbiyesis sen ne hakla bu kadar mükemmel bi adam olursunda karşımıza çıkan her yeni erkekte bizi hayal kırıklığına uuratırsın? =) Bosch hatunlarına deyinmiyorum bile hiçbiri o adamları hakedicek ne güzellikte ne de incelikte =) Belkide formülü budur bu işin..

Bosch erkeklerinin hepsindeki en önemli özellik huzur vermeleri bence.Sessiz sakin ses tonları,dokunsal hareketleri,esprileri,ince düşünmeleri, Bosch ürünlerini deilde karşımızdaki adamları tekrar gözden geçirmeye itiyor =) Böyle reklamlardan nefret ediyorum.Hayatın bu kadar az düzgün insan yetiştirmiş olmasından nefret ediyorum.Erkeklerin İstanbul beyefendiliğinden bi'haber olmalarından nefret ediyorum.İkili ilişkilerde ille bir tarafın ruhsuz olmak zorunda olmasından nefret ediyorum.En kötüsüde Bosch ürünlerini alınca yanında bu adamları vermemelerinden nefret ediyorum =) Hayat..Senin reklamlarına tüküriymm!..

11 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Ben o sözünü ettiğin 'allaaan şansı kulları' sınıfına giriyorum şükürler olsun.Bir kadın için muhteşem kriterine çok yakın bir erkeğe sahibim.O yüzden Bosch reklamlarındaki gibi salınıcam evimde :P

Darısı başına canım kardeşim,sen en mükemmelini hakediyorsun.Bosch alınca bu çocukları veriyorlarsa ev eşyalarımı ordan alıcam senin için :P

Sevgili Robert Bosch; kocişkomu kaybetmektense senin ürünlerini kaybetmeyi tercih ederim.Çok kazıksınız!

Mr.Paradise dedi ki...

bosh daki erkek cinsinden her zaman nefret etmişimdir ruhsuz erkek kısmını temsil ederler :)

bosh cinsi erkeğe kız arkadaşı sorar :
aşkım erkek arkadaşlarımla yemek yiyebilirmiyiz ?

bosh erkeği cvp verir:
tabi hayatım hatta sinemayada gidebilirsiniz...

ve kız milletide nedense böyle erkeklere hayrandır :)

Wilwarin dedi ki...

Ablacım =) Ürünlere hayranlıınla hediye bosch erkeğimi kontrol etmeyi unutma.Bazen defolu fln veriyolar,aman ha!

Paradise..De get =) Bosch erkeği öle bişe yapmas,zaten kızlarda ne maço ne de midesiz erkek sever.Önemli olan dengeyi bulabilmek.Ben diyorum bosch erkeği bizi dinliyo-düşünüyo,ona kulp bulamadında bok atmaya çalışıyosun başka yerlerden.Uyuss insan..Bosch erkeene kurban ol sen =)

Mr.Paradise dedi ki...

bosh erkeği dinler duvar gibi dinler :)
bosh erkeği bana kurban olsun, ben dünyanın 8. harikasıyım deli kız :)

Wilwarin dedi ki...

Dünyanın senden önceki yedi harikasının duvar!dan (şu bosch erkeklerini benzettiin maddeden) yapıldıını sanıyordum,alla alla =)

Mr.Paradise dedi ki...

sen şimdi ben morarttın yani öylemi :)))

Wilwarin dedi ki...

Estağfurullah abicim ne haddime =)

Mr.Paradise dedi ki...

hayır morarır gibi oldumda o bakımdan söyledim yani :)

Wilwarin dedi ki...

Delyy =))))

Mr.Paradise dedi ki...

ooo şablon değişikliğe uğramış :)bu daha iyi olmuş ama "hakkımda" bölümünde bulunan yazılar sağa taşmış...hatırlatıverim diye düşünmek istemiştim diye söylemek istemiştiğimi düşünmüştüm :)

Wilwarin dedi ki...

Cümleye bak =))) Taşarsa taşsın ya okunuyo mu okunuyo uyus =)