28 Ekim 2008 Salı

Kafama tükürim =)



Ya hani bu kız bi daha yazı yazmıcaktı?Dengesiz mi bu be? Dikkatmi çekmeye çalışıyo yani allaamın salaa =)) Evet ben sizin içinizden geçeni yazıverdim bitti.Günah çıkarmak gibi bişey..
Ama inanın yazmıcaktım.Sırf takip altına alma adına okuyan kıskanç kibirli boş beleş kafa bi hatun yüsünden tepem attı yazmıcaktım artık.Bazen susmak en iyisidir dedim..

Fakat az önce annem aradı.Zaten bu sıralar ailenin tüm fertleri ayrı şehirlerde ayrı evlerdeyis-abimle ben hariç- herkesin bi içi buruk yalnızlık dumanı sarmış,durup durup ağlıyorus..Annem bugünlerde sesimi duyunca ya ağlar ya da iç çeker fln,bilirim sever beny kereta =)) Amanın bu sefer fırçaladı.Benim iç dünyamda olanı bloğumdan haber alıyormuş,blogger kapandı diye kaç gündür okuyamadığından üzülmüş,facebookta fln tüm blogger açılsın diye çığıran gruplara üye olmuş,ben ne haddime yazmıyormuşum? =) Eşşekmiymişim ne =)) Yok onu ben dedim öle şey demes İstanbul hanımefendisi =Pp


Yazının amacı;zaten hayatımda her kırıldığım şeyden kaçmaktan bitap düştüm.Annemin ve beş altı arkadaşımın daha yazmamı istemesi dürttü beny.Bazen sadece destek görmek yetiyo bilmiyorum neden.Bu arada sahiden yazmıcaktım ben yaa inanın =( Kılım ben bu hatunlara..Hayy bin kunduz!..

9 İz bırakanlar:

nesrin dedi ki...

çok teşekkür ederim tatlı kızım ben zevkle okuyorum sen devam et bakma kimselere canımım sizi çok seviyorum guur kaynaklarımsınız kocaman öpüyorum bebeğim :*

Wilwarin dedi ki...

Ne demek annecim,ben de sizi öpüyorum kocaman.Sizin evladınıs olduum için asıl ben gururluyum.
Peehh Büt yürüü naamın yürüsüün kim tutar =)))

Böcek dedi ki...

"Sırf takip altına alma adına okuyan kıskanç kibirli boş beleş kafa bi hatun"u mjerak ettim kim kelebekim söle indirelim aşaği:P:p:P bir de olayı da anlamadım..
bir de bende annemi blogda göriim ya:(

Wilwarin dedi ki...

O zaten aşşaada böcük =) Elini eydiine deymes..
Anneni tanımıyorum ama benim annem okusun bloğunu istersen =) Anne de diyebilirsin hatta =))

Böcek dedi ki...

nesrin tese size anne diyebilir miyim :D:D:D

nesrin dedi ki...

tabiki betüşümün böcükü sende annem de bana hoş demesen de okurum yazılarını sizler mutlu olun yeter. :)

Böcek dedi ki...

ya inanın nbenim aklıma gelmedi ki söylemek..tabiki de okuyun her zaman beklerim o değerli yorumlarınızı ciddiyim..
nesrin annem benim :D

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Büt işlerimden vakit bulduğumda hepsini tek tek okuyacağım.Düzenim bozulunca hiçbirşey okuyamaz oldum.Bu yazında kaldım kendimce buraya ayraç koyuyorum yorumumla,ilk fırsatta bunun üstündekileride okuyacağım.S.S! ;)

Wilwarin dedi ki...

Tamam bitanem =) Ben de seni çok seviyorum..Seni mimledim ona bak ilk önce istersen.Cvp yasman lasım çünkü bloonda..