17 Ekim 2008 Cuma

Kedimis =)



Vladimir 'in kedi sevgisi bizim minik Minayı aklıma getirdi..Fotoğraflarını sizinle paylaşmak istedim.





11 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Güzel ama mağrurdur kendisi,asla sevdirmez ciyaklar hemen.Hııhh sen benim Sanchoma kurban ol :P Oy benim eşeğim yaaa,tam reklamlıksın da kıymetini bilen yok :P

Wilwarin dedi ki...

Vayy abla rekabet ha =) Abimin Minayla senin Sanchoyu kapıştıralım horoz döüşü gibi bakalım kim lider olucak =)) 6 kiloyla minanın tepesine çöktümüydüü..Vay haline kızımısın.

Böcek dedi ki...

baştan üçüncüye bittim ya..çok şirinmiş.bnmde bi kızım var ablası..

Wilwarin dedi ki...

Yesin onu ablası =) Cins kedi mi ya fotolarını koyda sevelim bloona gelip =)

Mr.Paradise dedi ki...

yatakda duran ne şeker bakıyor :) senin kedilerde de maşallah şekil ve şemal yerinde :)

Böcek dedi ki...

yok cins diil yani tekir dedikleri kediden.tamam eklerim canım..zaten yukarda solda gözkırpan var bi tane :)

Wilwarin dedi ki...

Tekir kedisi en asil kedidir.Çok akıllı olurlar ve tuvalet eğitimi konusunda da en problemsiz kedidir.Çok şanslısın =)

nesrin dedi ki...

benimde evde bir sancho var teyzesi ;P Annesi istanbula gitti zavallım ona bağırıyor arıyor görme gitsin :)) tahminim sizlerin kedilerden daha bir şeker :$

Wilwarin dedi ki...

Annecim =) Yerim sizi ben.

Böcek dedi ki...

eet o konuda hiç sorun çıkarmadı..tuvaleti gelince balkonun önünde miyavlar kızım ya kapıyı açın diye..uyuyo şimdi mışıl mışıl.. :)

Pilli Cadı dedi ki...

uvvvvv cok sirin:D