14 Ekim 2008 Salı

Kedyy...

Ben sabahları kötü uyandırılırsam şapşala bağlıyorum direk..Bugün bende pireler uçuşurken ablamı aramışlar başvuru yaptığım yerden (tel fobim olduundan ablamın numarasını verdik,heyecanlanıpta açmam bilmediğim no'yu diye..) ablam açmış.''Kardeşimin kıçında pireler uçuşuyo,zaten buda benim numaram kendisi utangaç bi tiptir'' demesi gerekirken saolsun O çok cool bi insandır pek bilir resmi işleri demiş ki ''Kardeşim şu anda dışarıda''.Koşmuş gelmiş beni uyandırdı.Dokunsal bi insan deildir benim aksime,ben annemi günde beşyüs kes öper sarılırken o böle yalap şap işleri sevmes.Bazen hissederim öpmek ister-ama beceri meselesi oluyo artık bi süre sonra-onu da beceremes..Nese,hatun geldi ''Büt hemen kalk iş yerinden aradılar'' dedi.İnanmassınıs bende rüyamda şerbet döküyodum tencereden küçük bi kaba.Dökmememde lasım yere,resmi bi yerdeymişmiim ne tencereden tabaa denk getirmeye uuraşıyodum.Anam o esnada uyanınca eyvah döktümmü acaba nie arıyolar diye düşündüm =))



Böyle uyanıncada sabahtan beri çarpıntıyla gesiyorum.Bişeyi gösüm görmüyo ürkek tavşanlar gibiyim..Bakkala ekmek almaya giderken baktım küçük! ve beyaz! kedimis Sancho koridorda yalanıyo.Kendisi iran kedisi olduundan temislenmeyi çok iyi beceremes.Ve küçükte deil beyazda =) Ben bile zorlanıyorum kucaama alıp sevmeye 6 kilo bişey.. Hani böyle iri kıyım sert görünüşlü insanlar vardır,aslında yumuşacık kalpleri olan..İşte kedimisde öyle bi varlık.Kedigenden aldı ablam.Çok dayak yiyormuş diğer kedilerden.Çok akıllı ve merhametli bir kedidir,inanamassınız.''Pisi pisi'' de hayatta bakmaz ama Sancho diye seslen yuvarlanarak iner.Kendimi bildim bileli evimisde beslediğimis 23.kedidir Sancho. Artık bi süre sonra unutulamayanlar listesi çıkıyor kedilerden..Sanchoda bu iki yönünden dolayı unutulmıcak bi kedi.Sanchodan önce hatta bir süreliğine onunla beraber bir kedimis daha vardı,adı Karameldi.5 çocuk dourup kocaya kaçması dışında hiçbi özelliği yoktu =) Sancho kedilerden dayak falan yemesin diye yavrularını biras büyüdükten sonra bahçemisde beslemeye başladık.Ama Sancho öle merhametli ki kapı açılınca içeri yemeğine fırlayan o yaramas yavrulara hiç kızmadıı gibi yemeğini yerlerken bakıyo onlara =) Bazen düello gibi burun buruna koklaştıkları sahnelerde oluyo ama deinmicem şimdi..




İstanbul'a taşınıcas umarım bütün kedilerimisi götürebiliris =( Bu arada iş konusu da Koç Holding'e baalı bir şirketmiş,başvurmayı düşündüğüm ama başvurmadığım işten onlar beni buldu.Puu maşşallah harikamıyım neyim yaa =) Hem de üsküdarda.Doum günümden bu yana hep umutsuzdum hayatım konusunda ama sanırım şansım dönüyo ;)

8 İz bırakanlar:

Vladimir dedi ki...

BU Sancho'yu çok sevdim ben ya.. çok sevimli.. nazar boncuğpu takın ona.. :))

Wilwarin dedi ki...

Çok mutlu oldum sevdiin için çünkü insanlar genelde Sanchodan korkuyorlar ııyy falan diyolar çok üsülüyorus bis =(

Mr.Paradise dedi ki...

yawww bu ne şeker kedi böyle hem balon gibi hemde pamuk gibi hem balon hem pamuk yani...ne tatlı bakmış öyle:) yaaa ben bu kediye ilk bakınca resmi netten indirdin sandım meğersem seninmiş çok şeker :)

Wilwarin dedi ki...

Teşekkür ederim Paradisee =) Bu uursus günlerinde seni mutlu ettiysem falan filan falan filan hebele hübele =)) Şaka şaka,huysuslanırsın sen şimdy hemen =)

Mr.Paradise dedi ki...

yok yaa ben çok huysuz filan değilimdir yani huysuzumdur ama çok huysuz insana denk geldiğim için huysuzluk yapma lüksüm olmadı hiç :)

Wilwarin dedi ki...

Aman aman kıyamadım hiç..Nese bakalım şansın dönüyo bak yabancı hatunlar birikti kapında puu maşşallah =)

Mr.Paradise dedi ki...

yabancı hatun istemem yurdum kızı tercihimdir :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Ooyyy şişkom,salak suratlı pisim beniim.Araya Sanchomu sokuşturmuş olsan da ablam soğuk bir kişiliktir izlenimini esefle kınıyorum :P Öpmem,sarılmam gerekenleri öpüyorum canıııım :P :))