16 Ekim 2008 Perşembe

A Lot Like Love





Dün bu iş-güç İstanbula taşınmam konusu fln baya kafamı meşgul etmişti.Ama bugün harika şeyler yakaladım.Çok önceden beri devamlı ara ara izlemekte olduğum bir film var.Aschton Kutcher ve Amanda Peet'in oynadığı A Lot Like Love filmi.Sayabildiğim kadarı 13.kez ama arada izleyipte sayacı ilerletmediysem belki dahada fazla kez izledim bu filmi.Romantik komediler genelde tahmin edilebilir filmlerdir ama bi Fever Pitch bi A lot like love bu gruba dahil olmayan çok sevimli romantik komediler.İzlemenizi tavsiye ederim.


Lisedeyken Aşk gibi birşeyin soundtracklerini yüklemiştim pcye sonradan naptım bilmem kayboldu o parçalar.Hepsi birbirinden güzeldir.Bugün aklıma geldi hepsini indirdim ve sabahtan beri dinliyorum.Öyle çok izlemişimki filmi,hangi şarkının hangi kısmı filmin neresinde çalıyordu biliyorum.Kareler gözümün önünde.Nerdeyse Aşk gibi birşey 2 diye beni öne sürücekler =)



1.Third Eye Blend - Semi Charmed Life
2.Smash Mouth - Walking On The Sun
3.Eagle Eye Cherry - Save Tonight
4.The Cure - Mint Car
5.Hooverphonic - Mad About You
6.Ray - LaMontagne - Trouble
7.Travis - Know Nothing
8.Chicago - If You Leave Me Now
9.Aqualung - Brighter Than Sunshine
10.Groove Armada - Hands Of Time
11.Jet - Look What You’ve Done
12.Anna Nallick - Breathe (2AM)
13.Butch Walker - Maybe Its Just Me
14.The Getaway People - There She Goes Again
15.Alan Jackson - She Likes Its Too
16-Bon Jovi - Ill Be There For You

6 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Bayılırım aşığım hatta bu filme.Konusu itibariyle biraz beni geçmişe götürdüğü için buruk ve gülümseyerek izlerim hep.

Ama bir başka özel yanıda canımımla ikimizin şarkısı bu albümde,Hooverphonic - Mad About You..

Yüzlerce kezde izlesem bıkmadan sıkılmadan izlerim,ruhuma huzur veriyor :)

Böcek dedi ki...

ashton kutcher deyince akan suları bi durduralım önce:)
film hakkında da aynı senin dediğin gibi düşünmüştüm wilwarin ama izleyelim bi :)

Wilwarin dedi ki...

Saol ablacım kuzucum destek kuvvet için.Herkese isletices bu filmi inş =)

Ashton ı seviyosan Böcek kesinlikle islemelisin aşırı tatlı bu filmde =)

Mr.Paradise dedi ki...

linki yerleştirseydinde bizde sömürseydik şarkıları :)

Wilwarin dedi ki...

Hepsini birden dinleyebileceğin bi link yok ki..Ya sen ne hazırcı ne uyus bişesin yaa =)

Mr.Paradise dedi ki...

alla alla ne dedim ben yaaa :))