13 Ekim 2008 Pazartesi

Tesadüf


Benim kadar burçlara inanan bir insan olamaz..Günlük deil ama genel burç özelliklerine hep çok inanmışımdır.İnsanları tanımak için belli kriterlerimiz vardır ya işte benim için burcu bir kriterdir insanın.Ama burç özelliğini taşımayan bir insan içinde önyargı yapmam.Hatta hiçbi özelliğini bilmediğim burçlar var Koç ve Yay gibi.. Başak burcuyum,11 eylül doumluyum. Ruhsuzluk,kıskançlık,vefasızlık gibi özellikleri de kabulümdür burcumun.Aslında Balık burcu zıt burcumdur ama yükselenim olduu için Balıklarlada anlaşırım ve ruhsuzluk özelliğim böle hassas bi burç sayesinde daha azalmış sanırım.


Gene burcum sayesinde bir özeliğim olmalı,araştırmayı çok severim.Bir arkadaşım sayesinde Salvador Dali'yi duydum.Araştırdım.Boğa erkeğiymiş.Bana göre bir erkek ressam olmamalı ama boğa erkekleri hassas ve kibar olduklarından şaşırmadım mesleğine.Yalnız resimleri Picasso gibi yorumlanmıcak türden değil aksine naif ve ruha hitap eden resimler..


Tesadüf diye tanımladığım konu ise,arkadaşım kelebeklerden hoşlandığımı bilen bir insan olmamasına rağmen önerdiği ressam Salvador Dali de kelebek aşığı bir insan çıktı.Bu yüzden bazı resimlerine bayıldım,bittim.Ruhumu müzikten sonra en rahatlatan şey kelebekler sanırım..

Bu aşağıdaki resimde çok ilginç bişey keşfettiğimi düşünüyorum.Bu resmin ilgisini çektiği benim gibi tiplerdenseniz,bu resim hakkındaki yorumlarınızı duymak,resimde ne gördüğünüzü bilmek isterim.Şimdiden teşekkür ederim.

14 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

bahsettiğin resimden ilk bakışta aklıma gelen şey :
dünyaya yumutanın içinden bir şeytan daha geliyor...Sence nedir ?

Wilwarin dedi ki...

Ya sen ne uyussun paradise insan şöle benimki gibi garip,gülünesi bişeye bensetmes mi ya ne bu düsgünlük olum asıcık cins bişeler görseydin al işte sölemiyorum şimdi utancımdan =)

Mr.Paradise dedi ki...

neymiş bakalım söylesene merak ettim :)

Wilwarin dedi ki...

Erkeklerin iç dünyasını anlattığını düşünmüştüm ben.Aslında o kendilerini ifade edemedikleri hallerinden kurtulmak istediklerini,kendi kabuklarını kırıp duygularını daha iyi ifade etmek istediklerini fakat bayanların ve hatta çocuklarının bile buna seyirci olduğunu erkekleri sadece eleştirip hiç yardımcı olmadığımızı düşündüm. Sakın gülme bak iç dünyamı açmam bi daha sana he =))

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Yorumum şu;

Bana göre bu ve bunun gibi çalışmalarda insanlar kendi iç dünyasındaki karmaşaları,iç seslerini ve bilinçaltı düşüncelerini görerek değerlendirme yapıyor.

O kadar farklı ve çok şey gördüm ki resimde,kendim cümlelere dökemedim ki sana anlatsam :)) Sıraç'a yorumlat daha iyi,o anlar böyle işlerden

Wilwarin dedi ki...

Dooru bak ablacım valla..
Yalnız bu durumda paradise ya şeytan oluyo ya da insanlara güvenmeyen bi tip oluyo ımm.. seçiyorum A şıkkı =Pp

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Paradise'ı tanımıyorum ama yorumundan anladığım kadarıyla insanların giderek şeytanlaştığını,bozulduğunu ve bu ortama gelen her canlınında sonuçta buna ayak uyduracağını düşünüyor gibi.

Paradise lütfen şuraya uzanın çocukluğunuza inelim :))

Mr.Paradise dedi ki...

Yok gülmedim wilwarin neden gülim yahu...çok sanatsal bir açıklama olmuş :) ayrıca ben şeytan değilim minik bir bebek kadar masumum sadece :) bence B şıkkını işaretlemelisin...

uzadım şuracığa hadi inelim bakalım neler çıkaracaksınız benden:) bende merak ettim valla :)

Wilwarin dedi ki...

''Bence B şıkkını işaretmelisin'' cümlesi sol omzumun o taraflardan bi ses gibi geldi valla =Pp
Ben zaten senin bloğun kadar karanlık bi tip olmadıını düşünüyorum paradise,merak etme ;)

haccecan dedi ki...

ordaki kadın çocuğa "korkma yavrum, baban yumurtanın içinden bir şey alıp gelecek şimdi" demiş sanki :))

Wilwarin dedi ki...

Haccecan ne kadar sevimlisiin =) Hayır saten bis ne uuraşıyorus ressam gösüyle bakmaya bak sen somut bakmışsın bitmiş olay =)
Yalnıs o çocuk şu tipiyle annesinden korkmuyosa ne diim..Ben orda yumurtaya saklanırdım be o anadan korkuma =)

Mr.Paradise dedi ki...

hala çözemedinizmi olayı ? benim dediğim gibi arkadaşlar inanın öyle yani :)

Wilwarin dedi ki...

Hahah =))))

Güllerevurgunum dedi ki...

http://kimseokumasindiye.blogspot.com/2008/09/zodiacn-laneti.html

bi de benim gözümden başaklara bir bak istersen :)