23 Ekim 2008 Perşembe

Uyan DeLy Kız


İlkokulda sekiz sene boyunca beraber okuduğum bi arkadaşım vardı.Çok çekingen bi tipimdir.Eskiden daha da çekingendim.Ama boyum uzun olduğu için ön sıralara oturamadım hiç.Bu yüzden arkada erkeklerle oturmak zorunda kalırdım.Bahsi geçen Melihle beraber oturdum ilköğretim hayatımın çoğunda da.


Melih komik bi çocuktu.Ne şebeklikler yapıyodu tam bilemiyorum ama felaket güldürürdü beny.Bazen sıramızı yerde sürte sürte sınıfta geziye çıkardık =) Diğer zamanlarda da zaten sırayı düzgün tutmazdık.Sırtımızı yaslar eğik modda durarak sıraya deilde duvara yaslanırdık =) Hani böyle sınıfta hoca konuşurken onun taklidini yapan ya da sessizce ona komik cevaplar veren tipler vardır ya işte bizim Melih! Ongun ve Fatih diye önümüzde oturan iki arkadaşımız daha vardı.O üçü benim hatırladığım ilk arkadaşlarım.Ongun aramızdan ilk ayrılandı.Koleje gitmişti sanırım.


Sınıfım güzel bi sınıftı.Tripli kızlar,arada kavga eden tipler vardı ama her sınıfta olur..Sadece öğretmenimden memnun değildim.Hiçbi zaman olmadım.Arka sırada oturmak,çekingen olmak ve Melih gibi komik bi tiple arkadaşlık etmekten dolayı çalışkan bi öğrenci deildim eyvallah ama lise ve üniversite hayatıma bakılırsa ilkokul öğretmenim gayret etse belki çalışkan olabilirdim.İlkokulda matematiği sevmemiş olmamın ve hatta kızları sevmememin nedeninin o hoca olduğunu düşünüyorum.Aile dostlarının çocukları vardı sınıfta.Onlara torpil geçerdi hep..Bide derdiki sınıfta ''Çocuklar öğretmeniniz olarak bi yanlışım varsa söyleyin''.Bide beklerdi uzun uzun bişey diyen bi salak çıkıcak mı diye.Aslında o salak ben olmak için can atardım.İçimden sayardım ama parmak kalkmazdı havaya =) Bazen diyorum keşke söyleseymişim.Ama o zaman başka sınıfa alınırdım.Ve hiç arkadaşlarımdan kopmaya niyetim yoktu.İlkokul tembelliğime göre harika toparlamışım ben kendimi.Şimdi tapıyorum okuma fikrine bile..


Ongunun kendi uydurduğu fıkralarına gülüyoruz,Melihle sınıf turuna çıkıyoruz,ay Fatih sus ay Melih yeter derken..Büyüdük. İlkokul arkadaşlığı için olabilecek en kötü şeymiş meer büyümek.Facebooktan buldum arkadaşlarımı.Fatih mühendislik okuyormuş Eskişehirde.Biraz konuştuk hala eski formunda =) Başta okumuyorum dedi kandırdı beni salak çocuk o kadar üzüldümki kıyamadı söyledi sonra.. Ongun'u çok merak ediyorum ama Facebookta yok..Melihi de buldum ama bulduum Melih'in benim ilkokul arkadaşım gülen güldüren komplekssiz Melihle alakası yok.Ne kadar üzüldüğümü anlatamam.Ben değişmedim biliyorum,eminim.İnsanlar neden değişiyo? Tabiki hayat hepimizi ciddileştiriyor ama mutluluğumuzu anılarımızı elimizden alması çok kötü..


Bugün rüyamda gördüm ilkokul arkadaşlarımı.Büyümüştük ama benim anlayışıma göre büyümek.Sene sonunda DGS sınavına giricem.Sınav vakti gelmiş onlarla giriyormuşum fln.Rüyamda bile çok güldüm.Sonrada gidip Hakana anlatıyomuşum =) Ne alakaysa..Kafamı kırardı Hakan öyle gidip görüşücem eski arkadaşlarımla fln. Bide hastane sahnesi eklemek zorunda kalırdım rüyaya =) Neyseki anlatıyodum tanıştırıyordum bide.Çok güzeldi rüya he! Ama rüya işte =( Ne Melih var beny gördüğüne sevinicek,ne Ongun var benimle sınav heyecanımı paylaşıcak ne de Hakan var oturup arkadaşlarımı dinlicek..Kahpe dünya..Sana inat rüyamın tadını çıkarıcam tüm gün.Mutluluumu bozamıcaksın ;)

5 İz bırakanlar:

Böcek dedi ki...

dgs derdi benim de başımda..bi bakarsın aynı üni ye gidermişiz haa:)
-aa kelebek hadi canım o sen misin?
-evet benim böcekciğim..sende baya bi böceğe benziosun ha bu arada:D
-aman ha gözünü seviim,ne böceği..
ve biz yerlerdeyiz..
:D

Böcek dedi ki...

bir de gitme yaa:(

Wilwarin dedi ki...

Kısım ne böceği sen bu şekerlikle benim kelebekliği falan soldurursun he =)
Bi yere gitmiyorum ya sadece yazı yazmıcam blog açık durucak =)

tozludefter dedi ki...

Allah kolaylık versin. DGS de her ikinizede başarılar dilerim. Aman kendinize dikkat edin aynı üni.lere düştüğünüzde buradaki yazıları hatırlarsınız :) Wilwarin ilkokul yıllarını, yaşadıklarınızı ve arkadaşlıklarını öyle güzel bi dille yazmışsın ki okumaktan büyük bi keyif aldım. Dediğin gibi zamanla herşey değişmekte keşke eskisi gibi olsa herşey ama eskiden kalan sadece damakta bıraktığı o inanılmaz güzel tat... Ne olursa olsun yaşadığınız o güzel dakiklar yine hafızanda birer kare olarak kalsın arkadaşların her ne kadar geçmiş yıllardaki kişiliklerinden, kabuklarından sıyrılmış olsalarda sen sadece yaşadığınız tatlı anları hatırla ki hayatında güzel birer yeri olsun ;) Sevgiyle kal... Hoşçakal... (Sende kimsin be! Diyebilirsin, hatta dediğini duyar gibiyim :D Şevval'in arkadaşıyım)

Wilwarin dedi ki...

Öyle bişey demedim gülümseyerek okudum inanki =)Oshgeldin blouma her zaman beklerim..Ablamı görürsen selam söle benim adıma =))