20 Kasım 2008 Perşembe

Acizlik


Bloomun pek çok yerinden farketmiş olabilirsinis,acizliklerden nefret ederim.Başkasının acizlii beny baalamas,en çok kendi acizliklerime kılım.

Kendimi yerden yere vuruyorum yinede 'bana mıyım' demiyorum =)) Şu yaşında hala karanlıktan korkar mı bi insan yaa..Gündüs diyorumky bu gece gece lambasını kapatıp uucam,yok aby gene kapatamıyorum.Diyorum iice sıziimde öle kalkıp kapatırım uykulu..Ohoo..Başımı yastığa koyunca uyuyorum saten =) Sabah kalkınca sövüyorum kendime ama kısır döngü haline geldy artık,uuyamıyorum lambasıs..

Köpeklerden korkuyorum.Ama korkmak kelimesi sanky benim korkuma yeterli deil..Kocaman yolda köpek benden deil diğer taraftan dooru yürüyor yinede kendimi kaybediyorum,yanımdakinin -ki genelde annem oluyo bu kişi- kollarını paralıyorum.Zavallı kadının morarıyo kolu saten minicik bişey kendisi =) Ona raamen köpekten tarafa geçip koruyo beny..Rezalet yaa..Bide aile içinde belly bi karismamıs vardır,abim yoksa bisim hatunları ben korurum erkeklerden.Otobüslerde annemi ablamı yönlendiriyorum adamların görüş ve el ayak alanına girmesinler diye.Pis pis bakarım bakan ya da lafımısı dinleyen bi tip varsa..Ama kıç kadar köpekten -bırak onları- kendimi bile koruyamıyorum =) Tek başıma olunca yolu uzatma pahasınada olsa deişik yerlere dalarım köpek görünce,ama yanımdaki eer annem deilse sinir oluyo bana ya yürü nolucak diyo,bende biliyorum bişey olmıcak ama korkuyorum işte.Ben bu huyuma sinir olurken başkalarınında sinirlenmesi yada bişey demesi çok üsüyo beny =( İsteyerek yapmıyorum ky =(


Sonra bide hava kararınca,karanlık fobimdende gelen bişey olsa gerek,erkeklerden korkuyorum.Yanlarından bile geçerken son anda bi manevrayla bişey yapıcaklar diye yumruumu sıkıyorum hasırlanıyorum kavgaya güya kendimce.Kimi,nasıl dövüceksem..En son lisede bi çocuu tokatladım yanaamı sıktırıp sıktırıp gidiyo diye..Tüm aciton olayımda odur..Yinede dövücek kadar güçlü olmadıımı bilsemde belky gösüne yumruk ya da münasip yerine tekme geçiririm diye hazır bulunduruyorum kendimi.Hava karardıysa bütün erkekler bana düşman.Sanky adamın işi gücü yok sokaktaki tek kıs benim bana saldırıcak.Hayır yany mazallah bi tanesinin başı fln kaşınsa ben yanından geçerken,saldırıcak sanıp girişicem bigün =)


Bide..Son aklıma gelen acizliim.Kavga eden insanlardan korkmak.Geçen gün karaköyde tatlı yiyelim dedy abim.Dedimki ben çok seemem tatlı.(güllaç,profiterol,künefe,burma hastasıyım çaktırmıyorum) Boşu boşuna girmeyelim abicim,sora geliris tatlı içinde..Bi bakalım gel belky seviceen bişe vardır dedi.Girdik..Bi kadın iki katı boyunda adama baarıyo.Baarmıyo çığırıyo resmenn..Kadın aynı küçükken yuvarladıımıs top böceklerine bensiyodu.Şişman ve minicikti.Teysenin şöle bi boynuna dokunsan katlanıp yuvarlanarak gidicek sanky pastaneden =) Nese..Şimdi böle sevimli betimlememe bakmayın aşırı korktum.Benim ne alakam var olayla ne bişey.Bir sürü insan var,teyseye yakın bile deilim..Yinede çok korkuyorum baaran kavga eden insanlardan.Abimde biliyorum seemes böle saçmalamalarımı,hady abicim gidelim benim tatlımdan yokmuş burda dedim =) Yasık kusucumda bişe demedi çıktık hemen..


Aciz olmaktan daa kötü tek bişey vardır.Senin zaten rahatsızlık duyduun acizliini bi insanın suistimar ederek kendini o konuda yüceltmesi,sana salak gösüyle bakması..


Dikkat aciz var! ;)

13 İz bırakanlar:

Dilek Isabelle dedi ki...

Korkular yenilir canim :) ustune gitmek lazim ;) bunu asla unutma..ben öyle yeniyorum!

baksana cnm, kayit etdigin resimleri nasil "kitliyorsun"? anladin mi ne demek istedigimi, hehe... yani mesela benim resimlere basinca buyuk olabiliyor ama baziilarinkinda tiklayinca buyumuyor resim...baska sayfada acilmiyor yani!ÖPttt

Wilwarin dedi ki...

Nasıl kitleniyor bilmiyorumky bende canım öle bişeye gerek duymadım hiç.Örenirsem söliim sana da ;)

nesrin dedi ki...

öncelikle uyuz oldum bu aynı yazıyı 3. yazışım...
Tatlım yine çok güzel olmuş yazın bazan güldüm bazen de ...
aciz değilsin herkes gibisin sende de zayıflıklar var ama gerçek aciz aczini bilmeyendir.
bebeğim denizlide bir köpekten kaçarken beni izbe sokaklara sürüklemiştin yaa hani aman betüş canımızdan FALAN olmayalım sonra keşke köpek ısırsa idi demeyelim demiştim hatırladın mı
?o aklıma geldi yine güldüm canım kuzum benim =)))

Wilwarin dedi ki...

Annecim..O Denizlinin ara sokaklarını yerim beeeen =) Şimdide orda o zamanda olsakta keşke kıtır kıtır yese köpekler bisi nolcak =))) Oranın ara sokakları bile izbe deil be annecim..Ouufff off.. =,(

Dilek Isabelle dedi ki...

ok=)

Playboyz34 dedi ki...

Köpeklerden korkanlardan nefret ederim.Köpek taa ebesinin nikahından geçmesine karşı kaçmaya filan çalışırlar.Köpeğin işi gücü yok gelcek sana saldırcakta ohoo 1000de1 ihtimal.Bu arada bende kavga eden birilerini görünce heyecanlanıyorum ama nedense ben kavga ederken çok relaxım.Bu arada betüşcüm lütfen benden korkma ne gündüz ne gece.Ben zararsızım :)

Wilwarin dedi ki...

Playboys..Ouy sen beny öldürüceksin yaa,ben üstüne basa basa insanların korkularıma kısmasından rahatsısım diyorum sen nefret ettiini sölüyosun benden =))

Mr.Paradise dedi ki...

iyide şekerli kelebek ya da kelebekli şeker :) herkeste bir takım zaaflar yada korkular vardır bunları acizlik olarak anlamamak lazım diye düşünüyorum şeklinde bir yorum bırakmak istemiştim gibi söylemeye çalışmıştım aslında :D:):P

Wilwarin dedi ki...

Ouyyy ne varsa benim canım dostumda var yaa teşekkür ederim Paradisee =) Acis deilim dimy ama ;)

Böcek dedi ki...

canımın içi ben en çok bu erkek kavgalarından korkuyorum.lisedeyken bu erkek kavgası arasında kalmıştım ve en son kafamın üstünden bi sıra uçtuğunu hatırlıorum :Pp

Wilwarin dedi ki...

Ouuyy böcüüm çok feciler yaa kavga ederken hiçbişeyi gösleri görmüyo..Ama aslında hatun kavgası çok daha berbat oluyo yaa nası kavga ediceklerini bilmiyolar eller ayaklar saçlar havada uçuşuyo =) Sıraya bişe olmuşmudu kanka? =P

Böcek dedi ki...

harbi lan hatun kavgası da öle :Pp bizim sözde üniversiteli medeni hatunuz diye geçinen çirkefler saç baş kavga ettiler ya gözümün önünde:)
niye hep beni buluyo bunlar anlamıorum:)
sıra sağlam yok ama senin kafaya terlik gelio :PpP

Wilwarin dedi ki...

Hahah =))) Terliine kurban kusumunn..