11 Kasım 2008 Salı

Bazen Kader Sırıtır =)


Birkaç ay önce,üniversite bitimi pıl pırt toplayıp Kütahyaya döndüümde,hangi şehire taşınsak diye düşünüldü.Ablam o şehirde evlenicek,ben o şehirde dgsye hazırlanıcam,aman her isteğimize cvp verebilsin,aman denizi olan bir şehir olsun diye düşünürlerken...Ben düşünmüyodum çünkü sadece Denizlide olmak istedim hep.Ki hala ruhumun bi kısmı orda eminim..Velhasıl Bursa olsun,hem İstanbula yakın,tüm sülaleylede istediğimizde görüşülür dediler..Bir sürü iş başvurusu yaptık hepimis..Olmadı..Şimdi nasıl bir ouh çekiyorum anlatamam.

Bugün döndüm İstanbula,üç gündür Bursadaydım..Nefret ettim şehirden..Neresini seviyorlar hiç anlamadım.Basık bungun hava,donuk insanlar..Deniz olan şehirlerdeki gibi yumuşak bi esinti yalamıyor insanların yüzlerini..Bir sürü semtini gesdim,bir hayat belirtisi olan insana rastlamadım..


Küçüklüümde gitmiştim devamlı havaya mı bakıyodum ne iyi izlenim bırakmıştı bende.Yoksa öyle bir şehire taşınmak için iş başvurusu yapar bide çıkmayınca şansıma tükürür müydüm? Ouyy şansım şansım..Ne şanslıymışıs meer..Topraanı avuçlayıp öpseydim İstanbula adım atınca,abes mi olurdu acaba? =)

(Bu arada Dürdanemde hemen karşıladı beni gece gece takunyasıyla yürüyo tepemde..)

15 İz bırakanlar:

Dilek Isabelle dedi ki...

Al bendende okadar cnm!!! bursayi bilmem fakat genelde evet öyle oluyuor... denizliye cok super ve guzel diyorlar... izmir desen ayni ben sadece 1 dkk oturuyorum sahilden... canim sikildimi yalla git sahilde keyif yap Ipodunla ;) hehe.. gel izmire...??? :P fakat anliyorum istanbulda is imkanlari daha iyi ve fazla.. ve sen ailene bagli birisine benziyorsun (saga daki yaziyi okuyunca ben öyle anladim hehe) o zaman insan istemez cok uzaklara tasinmayi... KIB c you @ BK soon! heh

Wilwarin dedi ki...

İzmiride seemem ben aslında..İnsan nerede bişeyler yaşamışsa orayı seviyo sanırım..İzmire sadece tatile fln gitmiştik..Denizliyi sana şiddetle tavsiye ediyorum,gidip görmelisin.
Aileme baalıyımda hepimisin aynı çatı altında olmasına imkan olmadığı için en asından aynı şehirde toplanalım diye uuraşıyorus =)
Kuzu Dilek,BK bise kurban olsunda şu durumda beceremices bis bu işi,sen kabanının fotosunu çek göster o bana yeter,madalya gibi heheh =)) Bende kaban alıcam belki zevkimis uyuşur fikir almış olurum senden ;)

Böcek dedi ki...

bidenem blog güzel olmuş:)
o resimde de ne güsel gülmüşün öle nazar bocuğu yerleştir bir tane de yanına:)
bende geliyorum allah izin verirse istanbul'a..dgs yi ist a yazacam kelebek:)

Wilwarin dedi ki...

Çok sevindimmm kusuu.. Valla Denizliyi başa yasıcaktım sen başa ist yasıcaksan ist yasarım bende =) Ayy çok mutlu oldum böcüüm =) Bloğuda bişeye benseticem inş yarım saattir htmlini dürtüyorum =))

Mr.Paradise dedi ki...

istanbulun kıymetini bilin:)
gitme bir daha bir yerlere :))

Wilwarin dedi ki...

Paradise..Gösümüs yollardaydı,oshgeldin =) Olur gitmeyis İstanbulda toplaşırıs hepimis..Ama sen sora dışardan insanlar gelmesin diye yazı döşüyorsun =))

Adsız dedi ki...

bursa nın havasıda suyuda herşeyi gariptir insanları gibi son zamanlarda hep suratsızlara karşılaşılıyo ve yazdaki nesesi kalmadı çok soğudu buralar çooookkkkk... ablammm

nesrin dedi ki...

yapma mr paradise bursaya anneciğine geldi betüşüm
hem arada başka yerlere gitmek gerek okadar kötü değil bursa belediye pek iyi çalışmamış herhalde çok güzeldi eskiden

Wilwarin dedi ki...

Adsız Melike max =)) Ablan yesin seny e mi? =) Kuzum benim..

Annecim,hiç savunma o salak şehri bana =)) Kaş göz çizsem daa güsel denir ya,ondan =))

nesrin dedi ki...

birdee blog böyle çok hoş olmuş daha okuyası ve rahat olmuş
inan çok sevdim eline sağlık :)

Wilwarin dedi ki...

Saol bebeğim..Htmliyle baya uuraştım ama deydi,bende beendim =)

Bu arada Mr.paradise!! Yazılarına yapılan yorumlar bana gelmiyor sanma,papucumu dama atarsan keserim o hatunu bileklerinden ona göre?!? =)) Hemde Böcükle birlikte keseris..

Mr.Paradise dedi ki...

nesrin hanım bilmiyodum sizin yanınıza geldiğini :)
ayrıca ben bursa ya çok küçükken gitmiştim ulugdağa çıkmıştık harika bir havası var uzun zamandır gitmedim şimdi nasıl bilmiyorum...

böcek ve sen kesersiniz valla korkulur sizden, cin ikili yada cincin ikili yada cincin kızlar :)) bu arada papucunu dama atan papuç olsun :)

Wilwarin dedi ki...

Cincin kızlar =)) Ouyy çok güldüm buna.. Bu arada Nesrin hanım annem oluyo hiç mi farketmedin yorumlarda koca kafalı =) Annemin yanına gittim ya ben haftasonuu..

Mr.Paradise dedi ki...

biliyorum annen olduğunu dely..sende beni iyi şaşırık yaptın :)

nesrin dedi ki...

çocuklar bana güvenip kavga etmeyin ayırmam haa ona göre=P