4 Kasım 2008 Salı

...




Arkadaşlarımın bloglarını takip ediyorum..Bakıyorum biri yeni tanıdığı hatundan bahseder..Biri yanlışlarından ders alıp yeni bir hayata başlamanın sevincinde,herşeyi düseltmiş mutlu mesut..Biri (ablam) yeni işe başlamış,telaşından bloğa bile vakti yok.O belki üzülerek sölüyo ama ben şimdy dely gibi ders çalışıp bloğa bile yazı yazmaya vaktim olmaması için nelerimi verirdim..Biri zaten hep mutlu,daha hiç asabı bozuk görmedim..Hepsini çok seviyorum.Onları mutlu görmekten dolayı çok mutluyum.Elde ettikleri şeylerin kıymetini bilsinler istiyorum..Ben bu şansızlığımla sadece polyannacılık oyunuma devam edebilirim -ki ediyorumda..


Abimlerin şirketteki yöneticisi Salih bey abiminde ricasıyla benim cvmi bir şirkete götürmeyi kabul etti.Cumartesi işini gücünü bırakıp cvmi dosyalayıp gitmiş.. Şirketin yöneticisi işlerinden yakınmış.Adamlar stok çalıştıklarından stokları ellerinde kalmış satılmamış ürünler.Yarı fiyatına satılıyormuş neredeyse..Birçok kişiyi işten çıkarmışlar..E tabi bunları duyunca Salih bey cvmi dosyasından bile çıkaramadan geri dönmüş..Şaka gibi gerçekten.Bimekse giremediğime üzülmedim hiç.Muhakkak bir hayır vardır.Ama böyle şansız olduğum zamanlarda kolum kanadım kırılıyor,karamsarlaşıyorum.Bir sürü yapmak istediklerim var hayatta.Ülkeme kendime aileme faydalı olmak istiyorum.Bütün o umutlarım sönüyor.Hep böyle şansızlıklarla geçicekmiş hayatım gibi hissediyorum..Gözlerimi kapatıyorum.Deriin derinn çekiyorum havayı içime..Şu bir türlü geçmeyen geçiş dönemim bitsin diye dua ediyorum..


Prison Breakte annesi öldüğünde Lincoln'ın Michael'a dediği gibi;

'Just..Have a little faith.'