Babacım ne maç oldu beeah...Bi ara sadece Arsenal oynuyo sandım.Hiç mi top fenerin ayağında bitmes yaa.. Adamlar %64lük top hakimiyetine raamen bir gol atamadılar yahu.Ne ballı milletis..


Fenerli deilim ama feneri ve fenerlileri kutluyorum.Güzel oynadıkları için değil,şanslı oldukları için.. 0-0 beraberlik anca böyle coşkuyla kutlanabilirdi.Maçın ağası adamları kalemise sokmadık,helal! Canım ülkem..Ballı ülkem..

2 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

iyy maç muhabbeti :)

Wilwarin dedi ki...

Sen ne anlarsın be uyus!! Ben erkek olucakmışım sen kıs,anam dünya ne kadar güsel bi yer olurdu =)