2 Kasım 2008 Pazar

Kötüyüm ben kötüyüm..


Eveet..Bugün size kendimi kötüleyeceğim..Çok canım çekti =)



En kötü kötü huyum;kıskanç olmam.Sadece sevdiğim insana karşı felaket kıskancım.İnsanlar böyle dediğimde aa ne güsel diyorlar ama birde bana sorun =) Filmde izleyip beğendiği ünlülerden bile midem kasılmaya başlıyor.İster istemes kötü davrandığım oluyor.Aşırı bi gayret sarf ediyorum kıskanmamak için.Ama belli etmediğimi sansamda her zaman sevgiyle bakan bi insan olduum için hiç belli olmasa gözlerimden anlaşılıyor..Nefret ediyorum kıskanç olmaktan.Şöyle relax bi hatun olsam,eski kız arkadaşlarını dinlerken midem kasılmasa,ağlamasam,kötü hissetmesem kendimi..Dünyanın en mutlu insanı olurdum sanırım.Kıskançlığımın karşımdakine deil bana zararı büyük..

He bide bazen ailedekileri kıskanırım.Babamın kızım dediği bazı akraba çocukları yaşıtlarım falan oluyor.Sinir oluyorum onları sevmesine ama bişe demiyorum.Sadece onların derdini dinleyip acırsa falan laf çarptırıyorum.Duygunu suistimar ediyo o uyuz kıs baba,nefret ediyorum kızlardan diyorum =) Babam bu durumdan rahatsız deil,hatta bazen sinirlendirmek için kasten konuşuyor o kızlardan..

Annemin bir aylığına yurtdışına çıkan bir arkadaşı çocuklarını anneme emanet etti.Ya çocuklar nasıl sevimli,tatlılar.Ama içten içe diyorum ya annem benden çok seviyor olabilir mi =)) Aslında mümkün deil.Biliyorum ben belkide dünyadaki en sevdiği varlığım(alçakgönüllülüğe bak hele) ama yinede üzülüyorum basen benim yanımda deilde onların yanında,onları okşuyo diye =))

Abimle yan yana geldik mi gülmeye güldürmeye alışmışız ya..Abimde başkasıyla böyle bana bakarkenki gibi gözleri parlayarak şakalaştığında çok üzülüyorum.Üzülüyorum diyorum utanıyorum çünkü kıskanıyorum demeye ya rezalet vallahi =))

Ablamı sona bıraktım..Çünkü en çok onu kıskanıyorum.Kendisi anasınıfı örtmeni olduğu için eskiden beri etrafında o biddik böceklerden vardır hep =) Çocuklar yani..Çocuklara bayılırım ama ablamın etrafındakileri kıskanıyorum.Gelip eve anlatırdı eskiden uyus olurdum..Hele bide sadece biddikler deil ortaokullar-ilkokullar da severdi ablamı.Başında toplaşırlardı.Bide bana ablamı nasıl sevdiklerini,onunla neler yaptıklarını(ki benimle geçirmesi gereken zamanlardı onlar)anlatırlardı koca kafalılar..Gülümserim.Ne kadar şanslısın dediklerinde kibarca teşekkür ederim falan ama kıldım aslında hepsine.Ne kötü bi huy harbiden..Blooma yaziimde günah çıkariym dedim =) Belki çok bahsedersem atlatırım bu huyumu.Fakat şunu da eklemeliyim.Kimsenin eşyasını sevgilisini yaşam tarzını güzelliğini kıskanmadım hiç.Kıskananlarıda sevmem..Ama ailemi ve sevdiğim erkeği paylaşamıyorum.Neden böyleyim ben acaba?Geçmesi için ne yapabilirim? Heeeelp =))



Bir gün daha bitti önümde
Günler gelir geçer ve antibiyotikler
Kimim ben? Bügün ne günlerden?
40derece yüksek ateş ve kıskançlık
Bu zayıflık anında,bir aşkın komasında
Kıskançlık aktıgında durmaksızın damarlarımda
Sen ilacımsın,susuz yuttuğum
Bir türlü gitmeyen ne yapsam da boğazımdan
Günlerdir hastayım ve bu beni delirtiyor
Sürekli uykuyla uyanıklık arasında
Gidip gelip,gidip gelip,gidip gelip.
40derece yüksek ateş ve kıskançlık.
Kıskançlık bu zayıflık anımda,
Bir aşkın komasında
Ve aktığında damarlarımda.. kıskançlık...


Vampir dişli yauşuhklu teomanım bana yazmış sanky =)

11 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

kıskanmak ve kıskanılmak güzel bir şey... ama aşırısı, hele hele olmayan bir şeyi kıskanmak tamamen bir delilik halidir ve bunun malesef tedavisi yok bu delilik kaybolacağına katlanarak artar :) yani kimse sana yardım edemez canım :) boşuna help help diye bağırıp durma :D

Wilwarin dedi ki...

Ya ben sana böle mi yorum yapıyorum =( Nası bi arkadaşsın sen ya =( Men ediyorum seni arkadaşlıımdan =)
Hem ayrıca ben azaltabiliyorum,hiçte katlanmıyo sensin o kat kat =)) Sigarayıda bıraktın ouhh şimdy salıcaksın göbee görüces kim katlanıyo =)

Mr.Paradise dedi ki...

napim gerçekleri söylemem laSım :)
ayrıca beny öyle katlanmam elbise gibi, yemek yemiyorum çünkü yiyorumda öylesine yiyorum acıkmasam yemicem yani :) belki oturmaktan bir miktar kilo alabilirim onuda veririz beee :)

Wilwarin dedi ki...

Sen öle uyus uyus taklidimi yapıyosun ya Allahta sana beş kilo aldırsın bir haftada inşallah =) Hıhh..Hady bakalım =)

Böcek dedi ki...

ben sevgilimi anasından kıskanırdım ya o nasıl iğrenç bir kıskançlıktır yarebbim:D
normalde öle bi huyum olmadığı halde nerden bulaştırdım elime yüzüme anamadım kelepekim:D

Wilwarin dedi ki...

Anam anam böcüüm naptın sen ya =) Ben ailesinden hiç kıskanmasdım.Kısım kan bağı var nesini kıskanıyosun len =)

korhan dedi ki...

seni bi odaya kapatıp
çok kıskandırıcı meteryaller izlettirip kıskandıracaksın.
mesela babanın diğer kardeşlerini gıdıklarken ki hallerini,
falanı, fistanı
kedin mestanı annenin sevişini onunda ona sürünüp miyavlamasını...
bi kaç kriz atlattığında bişeyciklerin kalmaz.
pamuk gibi çıkarsın.
sonrada bir "tabib" den terapi al.
hep terapi hep terapi
hep telkin hep telkin
hep hep hep hep...
mannnyak olursun bişeyciğin kalmaz.
çop pis tafsiye feririm.
ama terapistine dikkat et.
pisişik çıkmasın.
pisikolojin bozulur, bayatlar, kokuşur
çok pis bişi olur.
pisinin başından kalkamazsın valliyi

nesrin dedi ki...

bende kıskançım .bir kızım var kebelek kardeş onu çok seviyorum o sadece kızım değil en iyi tek arkadaşım da o .annem ve amcamdı önceden şimdi sadece o var. bende onu çok özlüyor ve yanında olduğu insanlardan kıskanıyorum :P kebelek hanımcığım bu kıskançlığa çare var ise beni de bilgilendirin.şimdiden teşekkürler kebelek hanımcığım

Wilwarin dedi ki...

Korhan..Delisin sen =) Valla..Ben kopuyorum senin yorumlarına yaa..Uzun olmasına raamen okumuşsun yazımı.Senide bi kötü huyundan vazgeçirdik =) Şaka bi yana..Mutlu oldum,teşekkür ederim.

Annecim..Sana amca olamam cinsiyetten kaybettim ama anne olurum.Canımın bi parçası hep senin yanında..

Böcek dedi ki...

ya kanbağı olması önemli değildi,önemli olan onu benim kadar çok sevmesiydi..mantık tamamen bu..iyykk yaa:)

Wilwarin dedi ki...

Hey allamm çok güldüm yaa dely kıs =))