13 Kasım 2008 Perşembe

Mim kadar başınısa taş düşsün =))

Mim mimik ecük bücük... Paradise saolsun bizi iplemiş,mimlemiş =)
Seviyorum arkadaşım seny..

Sanki her yaptığımız şeyden önce gerisini ilerisini çok düşünen bir milletmişiz gibi oturup neden blog yazdıımızı anlatıyoruz.Evet,yazmaya bayılıyorum.Evet,köşe yazarlığı gibi bir işim olsa dünyanın en mutlu insanı ben olurdum.Ve evet,yazınca rahatlıyorum..Ama bunların hiçbirini düşünerek başlamadım ben yazmaya..
Çok fazla kafamda yorum getirdiğim olaylar vardı.Kimsenin bu zamana kadar yorum getirmediini düşündüüm..Örnek;ilk yazım Yabancı diziler.. Böyle bir konuya bu şekilde bakabilen birini görmedim.Ve daha bunun gibi pek çok konuda yorum birikmişti içimde.Kim uuraşır oturup düşünür bunları izle geç diyebilirsiniz ama yaşadıım hiçbirşeyi üstünkörü yaşamam.Bunları yazarım,paylaşırım ve belki benim gibi düşünen beni anlayabilecek arkadaşlara sahip olurum diye yazmaya başladım bloğumu..

Hiç artistlik yapmayacağım bir konu daha var..Beni okuyanlar,yorum yapanlar hatta takip etmeyipte bir defaya mahsus gelenler bile beni bir çocuk gibi mutlu ediyor.Dilber hala gibi;ben yazarım okuyan okur beğenmeyen bırakır kaçar demiyorum =) Ayy bi kişi daha yorum yapmış,ayy yeni biri bloguma gelmiş diye öyle çok mutlu oluyorum ky..Siz okuyanların varlığı blog yazmanın en güsel yanı..Teşekkür ederim Paradise =)


Bende bitanem,canım,kuzum,aşkım ablamı mimliyorum..Şev LaL elim sende ;)

8 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

ne şeker bi yazı sıcacık nescafe tadında :) çok fazla kafasında yorum getirdiği olaylarıda varmış sevgi kelebeğinin :)
bu arada bende sana teşekkür ederim...ama bence pilli cadı yada bi teşekür et sence o mimledi bizi:))))

Wilwarin dedi ki...

Teşekkür ederim Pilli cadı =) Gelirse görür =)

Kuzucum sen mimledin beny,mimimin mimi o =) Bu kuyruun başına kadar teşekkür edersek bittik =)

Mr.Paradise dedi ki...

ya gelmesse senin ona ettiğin teşekkürü ya görmesse hıı :) hiç düşündün mü ?
evty beny seny mimledimy :) yaaa seniny bu konuşman öldürecek beny be kuzumy :))
heyy kızma sakına tamam ? :)

Wilwarin dedi ki...

Gelmesse deil gelmiyoky saten =) Kısmadım kusu sana kısamamky ben saten =)

Mr.Paradise dedi ki...

kısma bana yada beny :) ölümlü dünya nasılsa :D

Wilwarin dedi ki...

Eyvah eyvah..Mr.paradise evlenme fikrini kafasına oturtmaya başlamıştaa yaşlılık moduna bile girmiş =) eheh..E taby evlenince blog fln yasdırmıcak sana,dükkanın olucak o ölümlü dünyan =))

Mr.Paradise dedi ki...

:) dely seny ne evlilik modu bee :)
beni canlı canlı tabutamı sokacaksın seni cinciny :)

Wilwarin dedi ki...

Hany ya teyse hala olucaktıkta küçük paradiseları sevicektik =( E ben patik örmee başlamıştım yienlere =))