6 Kasım 2008 Perşembe

Üst komşum Dürdane

Canımıs komşumus Dürdane,sinir hastası.Adını ben koydum.Yüzünü bile görmüşlüğüm yok henüz.Görsemde o seslerin bir bayandan çıkabileceğine ihtimal vermediğim için,bilemem bizim Dürdane mi deil mi..Anca karşımda ''aaaaaaaaaaaaaaa'' diye bir feryat koparması lazım.Hergün iki kere yaptığı gibi..


Başka yatakta rahat uyuyamama fobimi,Denizlide üç ev değiştirip her tatilimde de memlekette birgün annemde birgün babamda basende teysemde kaldığım zamanlarda atlattım sanmıştım.Ama abimlere taşındığımdan beri gece lambasıs uyuyamıyorum hala..Sınuf sınuff..Acizlik kokusu.. =)

İlk kaldığım gün,rüyamda sesler duydum.Kavga sesleri.Muhtemelen telefondaydı çünkü sadece hatun sesi vardı.Hesap soran ikna olmayan kavgayı uzatan bi ses.Gözümü açtım.Aynı kapı çaldığında da rüya sanıp rüyamda kapıyı açıp hatta gelen misafirleri ağırladığım gibi,telefon konuşması da rüyamda deil gerçekteymiş.


Dürdane sadece ilk günümde deil hemen hemen hergünümde böyle uyandırıyor beny.Basen direk sinir krizinin sesleriyle uyanıyorum kalbim başlıyo güm güm.Kaburgalarımı ittiriyo nereye çıkıcaksa..Basen direk Yusuuufff diye girişiyo oğluna,sonrada bayılıyo yere küüt!..Oğlan başında ağlıyor.Muhtemelen eşi olduunu tahmin ettiğim şamar oolan da geliyor başlarına..Basen takunya mıdır ne halttır hantal bir terlikle evde sinirli sinirli böğürerek yürüyo.Dürdane inci tanesi demektir ama böyle kalıplı bi insan izlenimi veren tınısı varya,o yüsden koydum.Dürdane,1.98 boylarında,kabarık bol kat kesimli sarı saçlı,soluk renkli kıyafetler giyen bir tip..gibi geliyor bana.


Bigün karşılaşırsam ve yanından sağ kurtulursam haber ederim,nasıl bi tipmiş =)

8 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

oyy kıyamam ben :)Kaburgalarını ittiriyomuş nereye çıkıcaksa kelebeğin, pis dürdane :)
abine söyle gitsin söylesin bişiler wilwarin, öyle şeyler insanın sinirlerini bozar...

Wilwarin dedi ki...

Dürdane hasta diyorum sana ya abime sinilenip bi kris daha geçirirse =( Çirkefe bulaşma sıçrar.Boşver böle kalsın,saten benim herşeye sinirlerim bosulmuyo senin gibi =)
Bu arada..Şaka bi yana bugün çok moralin bozuk gibi..Hayırdır?

Mr.Paradise dedi ki...

moralim bozuk değil ki nerden çıkardın şevkatli kelebek :)
gece uyuluydum az belki ondan sana öle gelmiş olabilr ama bomba gibiyim Allah bozmasın :)

Wilwarin dedi ki...

Aminn =)

Dilek Isabelle dedi ki...

grrr gicik komsulardan nefret ederimm.. sükür benimkiler iyi :)

Wilwarin dedi ki...

Sorma Dilek,bide kulaamın dibinde baarıyo sanky öle bi sesi varki hatunun =) Bu arada bloğuma oshgelmişsin =)

Dilek Isabelle dedi ki...

Eee neden sikayet etmiyorsun o zaman?? valla ben derdim... hakkini ara bence... hic kimse hic kimseye rahatsiz ettme hakki yok ;)

Wilwarin dedi ki...

Şöle oluyor kusucum..Bazı yerlerde hak aramanın dooru olduuna inanmıyorum.Hoşgörülü olmak lazım.Sonuçta uykumu engellemiyo dürdane,ki engellesede işim gücüm yok gündüz uyurum =) Sorunlara gülmessen,hep batarlar sana =)