5 Kasım 2008 Çarşamba

Yerim ben arkadaşlarımı!!















Bu hafta arkadaşlık haftasıymıışş..Dırım dırımm..
Valla ben sabah bana arkadaşımdan gelen mailin yalancısıyım.Değilse bile ne farkeder?Zaten anlatıcaklarım vardı,bahane oldu =)
Birkaç gün önce liseden Fatih diye bir arkadaşımı(1.,2. ve 4. resimdeki çatlak),yaradanın bise sevdiklerimise kavuşmamıs için bahşettiği facebookta buldum.Sonra msne geçtik..10. sınıftaymışıs,ben sınıf başkanıymışım (kahretsin,yine!..) Fatihte kurtlu bi çocuktu zaten..Hoca yokmuş derste demiş ki dışarı çıkıcam ben.Ben de izin vermemişim.O da inada bindirmiş.Hayır çıkmıcaksın Fatih demişim.Erkek adam ya ondan ufak bi hatunun höd! demesini kaldıramamış Fatihte açmış kapıyı.Bende tam kapatırken eliyle kapıyı tutmuş camlı tarafından,şaşkın..Kapı kapanmış ama camlı kısım tamamen elinde kalmış =) Kıyamam çocuun eli kanamış.Hemen o sırada müdüre çıkmış ben cam kırdım sınıfta demiş..Olay hallolmuş bir şekilde..Neden -miş'li zamanda anlatıyorum?Çünkü beynimde record hücrelerde bi sorun var.Eksik mi kaydediyorum ne şu olayı bile hayal meyal hatırlıyorum..Dün özür diledim Fatihten paşa paşa..Hem çocuk benim yüsümden kırdığı camın hesabını vermiş hemde ben olayı bile hatırlayamıyorum,ne ayıp!

Sonra düşündüm hatırladığım olayları..Birgün tüm sınıf içeride kilitli kalmıştık =) Anam anam ne cümbüştü yaa..Apo diye bi kırık var sınıfta(son üç resimdeki lacivertli çocuk),başladı sıraların üstünde tepinmeye şarkı çığırmaya.Emine diye bi arkadaşımda sevgilisine atkı örüyordu,kışa yetişsin diye okula da getirip tenefüslerde fln örerdi =) O da çıkardı el işini =)) Biri camları açıp bakıyor atlarıs lan en fazla diye,biri zıplayıp durur,biri gayet sakin örgüsünü tamamlar.Çizdim kafayı bende taby gülme krizi geldi bana..Yaklaşık yarım saat geçirdik o kilitli sınıfta.Belkide dört duvar arasında zorunlu olarak geçirdiğim en güsel otuz dakikamdı.Lisede değil anasınıfında gibiydik..


Resimlerdeki kırmızı hırkalı,bizden birkaç yaş büyük gösüken -ki öyleydi,ilkokul üçü ve lise biri çift dikiş bitirdi- tombiş yaratıkta;Özgür..Sabah mailini aldığım dostum.Hiç okulun kurallarına uymazdı.O kırmızı hırkayada hiçbişey demiyodu artık hocalar.Okulun demirbaşı olmuştu =) Bizim çalışma kağıtlarımızı tam sınava girmeden önce alır hırkasının içine sokar,soruya göre kağıdı seçip sınav kağıdının altına koyardı.Bide cümleleri fln okuyamas saçma sapan yanıtlar verirdi sorulara..Koca göbeinden gösükmesdi kağıt tomarları =) Yanaklarını mıncırırdım hep tombişimin hiçte bişe demesdi.Kıs ayarlayın bana derdi Emineyle bana paso Özgüre kız arardık =) Görümce gibi beenmesdik bide onun beendiği kızları =)

Hepsini çok özlüyorum.Ve onları merak etmeden geçirdiğim iki senemi telafi ediyorum.Hepsiyle tek tek ilgileniyorum.Şimdi bu tıklım tıklım yalnızlık yaşadığım şehirde,onların değerini daha çok anladım.

Arkadaşlık haftamıs kutlu olsun =)

9 İz bırakanlar:

nesrin dedi ki...

yine harika anlatmışsın herşeyi ben bile özlemişim arkadaşlarını ve onlarla yaşadığın anılarını :))

Wilwarin dedi ki...

Daha neler anlatasım var içim anılarımla dolu..Yaşlanıpta yalnızlığına gömülmüş insanlar gibiyim =)
Ama hatun siz varyaa siz..Sisin böyle yorumlarınıs gaza getiriyor beny zaten kusum =)

nesrin dedi ki...

bayılıyorum yazılarına betüşüm :) hergün hevesle açıyorum blogunu ve müthiş bir zevkle takip ediyorum tüm yazılarını canım benim sakın durma ve bıkma bizleri mahrum etme kuvvetli kalemin harika sürükleyici anlatımından olar mı bebeğim :))

Wilwarin dedi ki...

Kirpi..Yavru...Pamuk =))))

Mr.Paradise dedi ki...

her ne kadarda "arkadaşlık haftası" denilen şeyi hayatımda ilk kez duysamda içimden tüm arkadaşların arkadaşlık haftası denilen şeyini kutlamak istedim diye düşünmek istemiştim diye söylemeye çalışmak istemiştim :)

korhan dedi ki...

el öpenlerin çok olsun :)

Wilwarin dedi ki...

Paradise ha gayret koçum söküceksin okumayı =))

Korhan..El mi öptüm yahu =)

Mr.Paradise dedi ki...

aguuu aguu aguuuu :))

Dilek Isabelle dedi ki...

oh:) old times... herzaman özlenilir...