28 Aralık 2008 Pazar

..1.Hafta..

Çarşamba günüm İstanbulun ilk karlı gününde sabah tam iş trafiği esnasında 8 bavulla hareme yetişmeye çalışmakla başladı. Kokoş ablam saolsun nesi varsa hepsini getirmiş gelirken İstanbula.Dönerken canımıs çıktı o yüsden. Berbatta bi otobüs yolculuuydu. Yan tarafımısda kanser taşlı şıkırtılı tesbihiyle oynayan bi kıro.Önümüsde keltoş,ince sesli ve telefonu hiç elinden düşmeyen ibnemsi puştumsu sapık bi herif. Arkamısda bi türlü boğasını temisleyemeyen hoşurtulu bi amca.Önümüsdeki sapığın yanında da yaşlı bi amca,devamlı yan koltuktaki hanımıyla ısı göstergesine bakıp durdular otistikler gibi. Yok 1 C derece oldu aman -3 oldu. En öndeki teyzede yol boyunca arap radyosu gibi bulanık bi sesle konuşup durdu.Kafayı çizicektik ya..

Çarşambadan sonra hemen başladım program yapmaya.Çok büyük bi ayıbım olucak ama örtmüş olduum için söyleyebilirim artık.Çarpım tablosundaki bazı çarpımları ezberlememiştim ve bi öncekinden yola çıkarak fln yapıyordum. Tamam üstüme gelmeyin =( Şu eşşek kadar halimle oturup çarpım tablosunu esberledim.Hatta tabloyla uuraşmak hoşuma gitti (bilgisayarcılar bilir paso çarpım tablosu programı yasdırırlar ünide lisede..) oturdum programını yasdım.Unutmamışım.Zaten bi çarpım tablosuyla bi hesap makinesi programlarını kafamısa kazıdılar =)

Cuma günü hastaneye gittim.Yüsümde fısır fısır bişeyler çıkmıştı =( Ben hemen depresyona meyil ederim öyle şeylerde.Ablam halime acıdıda hastaneye götürdü beny.Bi sürü ilaçlar losyonlar verdi doktor.Ölücek miyim doktor bey dedim =P Doktor paniğimden anlamış olucak ben bişe sormadan geçer diye teselli etti beny saolsun.Ağlarım bile valla.En korktuum şey cildimin fln bosulması. Allah korusun hepimisin sağlıını.

Vee dün.. Dersaneye gittim.Üçüncü dersi onların bi ben sap gibi sonradan gelmişim. Dersane ortamları beni geriyo çok kötü. Resmi ve souk gelir bana hep dersaneler.Hiçbi yönden okul gibi deil.Kimse kimseyi umursamıyo bi kere. Yinede korktuum hiçbişey olmadı.Ablam demiştiki sen sonradan gidiceen için kızlar fln dışlayabilir,sen üsülürsün öyle şeylerden sakın üsülme bak diye.. Ne üzülezeem yaa.. Gittim sınıfı sordum idareye,baktım kimse yok sınıfta.Oturdum en öne her samanki gibi. Nasıl gerginim ama anlatamam.Her niyeyse bişeyle uuraşma isteğim ''Keşke hasta olsaydım'' dedirtti bana.Burnum fln akardıda silerdim hesabı yany. Basen böyle hasta ruhlu isteklerim oluyo.. Bi türkçe iki matematik dersi gördük.Sınıftan sadece bi kızla ve Ömer diye bi çocukla tanıştım. Bazıları daha ikinci sınıf okuyormuş.Hocalarda iyi hocalar.. Bugün deneme sınavım var.Çarşamba günüde ikinci dersim..

Bide başıma cins bi olay geldi eve dönerken. Durağa yaklaşınca nası iniceemi dert edip ecel terleri döktüüm için en arkaya otururum hep.6-7 tane öğrenci bindi.İnerken kitaplarımı kucaama aldım baktım çocuk yer vermiyo inmem için.İnebilir miyim dedim.Anam baktım hala bacakları odun gibi duruyo yerinde.Duymadı mı diye yüsüne baktım.Oda bana bakıyo mal mal.İnebilir miyim dedim.Olmaz dedi. Sırıtıyo bide it. Kaşımı kaldırıp sinirlenme moduna girdim.Aslında gülüyorum içimden.Öle saçma bişeyki yaptıı şey.Bi hatunla iletişim kurabilmenin en acizce yolu.Uslu uslu çekti bacaklarını geçtim bende.İnerken arkadaşı eğilmiş yüsüme bakıyo kısgınmıyım diye.İnene kadar zor tuttum kaşımı havada. Hem gülesim geldi hemde korktum he.. Bi an yer vermicekte orada kalıcam gibi bi his oldu içimde. Sanky hiç inemicekmişim gibi.. Çocuk mu daha özürlü ben mi anlamadım =)

Dün babama geçtim.İki gün burda kalıcam.Sabah 9 gibi uyandım.5 tane mat testi çösdüm aynı konudan. Bindik bi alamete gidiyos kıyamete..Hadi bakalım..

2 İz bırakanlar:

ronaldinho dedi ki...

Wilwarin ottobüs olayına bayıldım... Şimdilik kötüde olsa kendi arabam war otobüs olayından kurtuldum...

sitemi açtım bu arada beklerim haftada bir =)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Büt o sapık çocuk burayı okursa sorarım ben sana.
Bu arada sapık çocuğa iki çift lafım olacak (okursa diye)

Seni pis sapık,telfonundaki fotoları gördük.bir halta benzemiyorsun ama o fotolarla kimbilir hangi kıza şantaj yapacaksın,sen lanet olası bir pisliksin (amerikan filmlerinden alıntıdır) Oh rahatladım!

Yüzündeki 'fısırtı'ların geçeceğini umuyordum ama az evvel sana Emre BELÖZOĞLU'nun evlendiğini söylemek zorunda kaldım,artık pek umudum yok.Özür dilerim fısırtılar,özür dilerim Betüş.Ve sana gelince Emre 'sen lanet olası bir pisliksin!'