1 Aralık 2008 Pazartesi

Araştırma sonucu..Sekizinciyiz..


İngiliz The Sunday Times gazetesi bir araştırma yapmış.Araştırılıcak başka bişey kalmadığı için sanırım,tek gecelik ilişkilerin ülkeler arası sıralamasını yapmışlar.Bakınıs efenim bunu yaparken nası bi yol islenmiş..48 ülkeden 14bin yetişkin katılmış.Bu güne kadar kaç kişiyle birlikte oldukları,kaç defa bir gecelik ilişki yaşadıkları,önümüsdeki 5 yıl içerisinde kaç kişiyle beraber olmayı umdukları ve kısa süreli ilişkilere nasıl baktıkları sorulmuş.İngiltere 1. olmuş,biz İtalya,Yunanistan,İspanya gibi ülkeleri geride bırakarak 8. olmuşus.


Bi kere Türk insanı abartı sever kardeşim,neye göre dediğinin gerçeklik payını ölçüceksinky.Daha okurken dedimki hiç sallamamış olsalar,gelecek 5 yılda umdukları ilişkiyi abartmıştır bisimkiler =) Umulucak bi durum mu bu ya? Ummaya göre araştırma mı yapılır..Ki bu araştırmanın gereksizliğine deyinmiyorum bile..Bide Profesör David bla bla,eskiden tek gecelik ilişkilerde çifte standart vardı.Araştırmanın sonuçları öyle gösteriyor ki bazı tabular artık yıkılmışa benziyor demiş.Paşama bak sen.Senelerce böyle lüsumsus konularda sapırdayabilmek için okudu sanky mal.


Tek gecelik ilişki araştırması sonucu bana göre sadakatsizliğinde oranıdır.Tabuları yıkıcam,ileri görüşlü olucam diyede böyle saçma bi araştırmanın sonucunda ilk 10a girmemise sevinemicem..


Nelere alet oluyorus bi bakın.Proje içinde yer alan ama bilmediğimis hiçkimseyi saymasak..Bu haberi aldıım sitedeki yorum yapan 14 kişi..14bin anket sorusu yöneltilen adamdan 14000/48..291 kişisi Türk diyelim..Bu haberin aldıım sayfaya gelene kadarki alet olan hiçbi Türkünü saymıyorum,sadece o sayfaya yazanı..Bide kendimi saysam..Hiç alet olmadı desen toplam 307 Türk bu saçma projenin parçası olmuş muyus =) Te allam.. Bide haberi okurken kendi kendime saçmaladıım şeye güldüm..Diyorumky 'Ulan Teoman gibi 50 adam çaarsalar birinci bile olurmuşus' =)) Milleti yerden yere vurucam güya,dönde bi kendine bak önce...Büttürük seny..

7 İz bırakanlar:

Mr.Paradise dedi ki...

oyy kelebeğim benim seny siyasi yazılara mı dakdıny bakimy :)

"Tabuları yıkıcam,ileri görüşlü olucam diyede böyle saçma bi araştırmanın sonucunda ilk 10a girmemise sevinemicem.." mükammel bir tesbit, yürekten kutluyorum seni :)

böyle şeyler yaz en büyük destek bende gelecek sana :)))

Wilwarin dedi ki...

Siyasi bişe demedim be kusu =) Senden başka şu bloon destekçisimi var sanky ;) Teşekkür ederym.. =)

ronaldinho dedi ki...

Araştırma güsel... Başka konularda olsa ilk 10 giremeyiz... Böle konularda ilk 10 girmişiz Türk milleti işte.. Ama tek gecelere gelemem ben öleeeee... :-)))

nesrin dedi ki...

hala gülüyorum sana söyleyecek laf bırakmamışsın ki bize
umulurki bu 5 yıl içinde entiri püften olmayan birşeylerde de ilk ona girsin türk'üm

Wilwarin dedi ki...

Ronaldinho..Araştırma güsel fakat lüsumsus bence.Hatta araştırma adı altında bile deerlendirmemek lasım diye düşünüyorum =) İlk 10u geçtim,ünilerimis fln ilk 100e bile giremiyorlar.. =(

Annecim..O biras zor be kusucum.. =) Mucaks..

Amenhotep dedi ki...

ben size katılmıyorum o barlarda bekleyen erkekler olduğu gibi onları çiftleyen bayanlarda mevcut içkide yardımcı olabiliyor bu one night stand olayına :) merak ettim acaba rusya ukrayna neden ilk 11 de yok :P şaka bi yana ummaya dayalı bi araştırma(senin söylediğin kadarıyla yorumluyorum) bilimsellikten uzak olsa gerek...

Wilwarin dedi ki...

Amenhotep..Ben bana katılmanızı engellicek bişey demedin sanky ama sis bilirsinis yinede =) Ben Türk erkeklerini kasdetmedim,saten ankete katılanlarda bayanlar da mevcut.
Bloomada hoşgelmişsinis =)