14 Aralık 2008 Pazar

Hissediyorum öyleyse varım =)

Hayat insana ne tuhaf şeyler hissettiriyo..Genelde kokulardan doğan hislerden dolayı aptallaşırım,garipleşirim hatta basen çaarıştırdığı konuya istinaden aalarım bile...Bi kokuyu duyduumda yıllar önceki aynı kokuyu kullanan kişiyi hatırlayabilirim.Ya da kokusu kötü diye hiç aasıma sürmeden nefret ettiğim yemekler vardır.Ama dün ilk defa çok batılımsı hatta paranoyakca bi duyguya kapıldım.. Çok fazla yabancı dizi ve film izlemenin yan etkisini yaşıyorum bolca hayatımda.. Ve basen abartıp dizilerdeki karakterlere bensetiyorum falan sokaktaki yurdum insanını.Kınamayın,çocuunus benim gibi tuhaf olur bak.. =)



Şimdi efenim yazının bu kısmını yazıp yazıp sildim.Çünkü çizim olmadan anlatamadığımı hissettim.Oturdum çisdim bende..Resalet yaa..Hemde paintte =))
Yeşil noktadan başlıyor labirentimis.. Neden yeşil? Mutlu ve herşeyden habersisce geçiyoduk çünkü yoldan.. Burası bostancı.. Burgerı gördük,hady girelim yiyelim dedik.. Sonra bi baktık ki burger sapağını geçmişis..Bunu farkettiğimis anda da işte kırmızı noktadaydık.. Sola dönüp kolayca bi U çizip yolumusa çıkıcak ve sapağı yakalıcaktık.. Bayram dönüşü olduundan dolayı hafiften trafik vardı.Birde ara yolların iki tarafına park yapılmış olmasından dolayı iyice emekleyerek ilerledik..Velhasıl paralel yola çıktık..İlk dönüştende aşağıya döndük. Mor renk ruhsal bosukluu temsil ettiği için,yaptığımıs ikinci yanlışıda o renkle noktaladım. Yola girip ilerleyince anladık ki o yolun diğer yola geçişi yokmuş..Şaşırdık,bu yüzden sarı =) Sonra yine aynı yola dönmek zorunda kaldık ve o yönde tek yönlüydü,yani yine yukarıya postaladı bizi.. İki kere geçtiğimiz için o yerleri kalın siyahla çisdim.. En sonunda paralel yolumusa yeniden çıkıp,ilk deil ikinci sola döndük ve mutlu son.. =)
İşte tam bunlar yaşanırken Gwyneth PALTROW'un yıllar önceki filmi 'Raslantının Böylesi' geldi aklıma.. Metroya yetişebilen ve metroyu kaçıran olmak üzere,aynı kadına ait iki farklı hayatı anlatıyordu. Düşündümki.. Benimde sapağı kaçıran ve kaçırmayan yaşamım olsaydı ne olurdu.. Yaklaşık bir saat geçirdik çünkü o labirentte. Hayatımda her yere bir saat geç ulaşmamı,görüceem,tanışıcaam insanları ve pek çok şeyi deiştirdim belky hayatımda.Sadece bi sapak kaçırdık.Ama aslında neleri kaçırdığımı ya da belky bu sayede neleri kazandığımı hiçbi zaman bilemicem =) Kader ne kadar garip.. Hayatlarımısı düsenleyen ve basende birbirimisin hayatlarına deymemisi saalayan o üstün güce inanmamak ne aptalca..