23 Aralık 2008 Salı

Karar verdim!

Kaaç gündür yokum.Nelere nelere karar verdim.Hatta uygulamaya geçiyorum yarın itibariyle..


İnanın karar verebilmek en güzel yetenek.Mezun olduktan sonra önce Denizlide kalma ihtimalimi düşünüp sonra İstanbula taşınıp sonra Kütahyaya taşınıp sonra tekrar İstanbula gelmiştim.İki-üç aydır abimlerle beraber kalıyorum.Piyano dersi,basketbol,dgs kursu,bilgisayar öğretmeni olma gibi bir sürü faaliyete geçirmeyi düşündüğüm fikrim vardı.


Üçüncü kez Kütahyaya geri dönüyorum =) Diğer kararları ben vermediğim için bu benim ilk Kütahyaya gitme kararım oluyor. Kütahyadaki dersanemde Dgs ön kaydı yaptırttım babama. Hem össye hem dgsye hazırlanmaya karar verdim.İnterneti haftada bire indirmeye ve eşşek gibi ders çalışmaya karar verdim.6 ay dişimi sıkıp hayatımdaki tek hayalim olan mühendisliği kazanmaya karar verdim.Bu uğurda herşeyi yapmaya hazırım.Sizlerde bu uzun süreçte bana ve yaptıklarıma şahit olun istiyorum.Kazanırsam hepinise tadelle alıcam,sös.. =)


Haftalık tutucam artık bloğumu.Birileri okusun diye yazmadığım için böyle ara vermek korkutmuyor açıkcası beny.Çünkü izleyiciler grubumda olanların bile çounun okudumadığını adım gibi biliyorum.Ama sorun etmiyorum.İnsanlarla yaşamaya alışmışsan herkesin senin gibi olmasını beklememeyi öğreniyorsun.Hayal kırıklığı yaşaya yaşaya yaşamamayı öğreniyorsun..


Garip haberlerin bültenleri doldurduu şu günlerde daha çok birbirimise bağlanmamız gerektiğine inanıyorum.Turkcell reklamındaki gibi.. Eğer tek yürek olmayı sağlarsak herşeyi aşabiliriz.Sağcılık solculuk gibi gençliği bölme amaçlı konularda faaliyette bulunmaktansa birbirimizi sevmeyi öğrenmemis daha yerinde olur.Bu beraberliğe nereden başlayacağını bilemeyenler için bi seçenek sunmak istiyorum..Öncelikle beny sevin!.. =) Beny severek ve bana şu bozuk eğitim sistemindeki bozuk sınavlardan herhangi birini kazanmam için iyi dileklerde bulunarak başlayın.Duanın gücüne inananlarınız varsa dua edin.


İzleyiciler konusuna kimse alınmasın.Önce amaçsızca izleyicim olup sonrada kendini izleyicilerden çıkaran bi blog sahibi kızdırdı beny.. Eminim oda kendi çapında mantıklı bişey yapmıştır.Benim kapasitem yetmiyo bu 25pluslara.. =)


Hepinize mutlu bir hafta diliyorum.Yarın Kütahya yolcusuyum.Pazar günü yazım olmassa bilinki Kütahyaya yağan karla mücadelemde yenik düşmüşüm. ;)