15 Aralık 2008 Pazartesi

Mim..Mutluluklarım

Ya ben mimlenmişimde haberim yok.Hem mimlenip hem dürtülmem lasım benim.Yoksa gösden kaçırıyorum ya =(

Saolsun Pilli_Cadı beny Mutluluklarımıs konusunda mimlemiş,ve yine saolsun kaçırdıım halde hatırlattı bana. On parmaanda on marifet bu kısın ya her bi yerlere yetişiyo =)





*Mutlu olmak diyince aklıma tek bi yamalı yataa on kişilik ailenin girdiği Abidin Dino tablosundan ziyade,yemekler abur-cuburlar geliyo.. Günde sekis muz yediim zamanları hatırlarım.Muz benim en sevdiğim ve çürük haliyle bile yediim tek yiyecek.Mısır gevreği -tabiki nesquiğin çikolatalı yuvarlaklı gevreğinden olmalı-, topitop ve cino da muzun peşinden geliyo. Bunları nasıl zevkle yediimi anlatamam sise,görmek lasım.. Son olarak balık ve tavuğun her bişeyinin her bi türlü hali..



*Karnım doyunca anca manevi duygularım ayaklanıyo olucak ki,ikinci olarak mutlu olmanın tanımını ailemin eski hali alıyor.Şimdide hepsinden memnunum,yanlış anlaşılmasın.Ama anne-baba ayrılığı muhabbetleri ve sofraları da ayırıyor.. Eskiden bazı pazar sabahları annem ve babam biz çok seviyorus diye tahinli pide almaya giderlerdi.Sonra gelirler bizi uyandırmadan birlikte sofra hasırlarlardı.. Tahinli pideyi her gördüümde içim burkulur,aynı zamanda da o anlar aklıma gelir mutlu olurum.

Bide beraber meyve suyu yaparlardı bize.Eski ama en saalamından bi narenciye sıkacağımız vardı.Elma ve havuç başta olmak üzere ne var ne yok sıkıp içirirlerdi.Şu anda burnuma o meyve suyunun kokusunun geldiğine yemin edebilirim. Şu anki mutlu olduum şeyi yazmalıyım,anılar buna dahil olamas biliyorum ama saten ben şu anda mutluyum böyle anılara sahip olduğum için.



*İnsanlara yardım edince ya da destek olunca çok mutlu oluyorum.Büyük bişeylere gerek yok minicik şeylerle bile mutlu oluyorlar.



*Abimi ve ablamı güldürürken çok mutlu oluyorum.



*Annemle alışverişe çıkıp aç gibi ne görürsek alıyorus,hatta kendimisi bitirip bide eşe dosta hediyeler alıyorus,eve gelip saçıyorus hepsini..Ouuhh..Ayaklarımısa kara sular iniyo ama o alıpta aldığımızı unuttuumus eşyaları görünce çok mutlu oluyorum.



*Bikaç garip takıntım var..Tamam tamam!..Bikaç deil birçok.. Takıntılarımı takıntılı olduum şekle getirmekten mutluluk duyuyorum. Ambalaj soyma hastalığım var mesela,su aldıımda ambalajını soyarım,sigara içen biri varsa sigara paketini dümdüz yapana kadar açarım..Ya da meyve suyu ve süt paketlerini..Lisede sıra arkadaşımın her yeni aldığı silgisinin ambalajını soyardım,Oda siyah oluyo diye kullanmas atardı ben yine yeni aldıında soyardım.Bu uğurda yalakalık yaptığımı bilirim.Batıyo bana çünkü ambalajlı şeyler.O ambalajları açınca huzura eriyorum,seratonin hormonu salgılıyorum bol bol..

Bide kuru böcekleri biriktiriyorum.Üç ağustos böceğim,bir 10cmlik çekirgem,iki arım ve iki adını bilmediğim böceğim var.. Ne işine yarıcak demeyin,mutlu oluyorum onları görünce.. Bigün kuru kelebek koleksiyonu yapabilmek ya da şu hazır kelebek koleksiyonlarına servet döküp almak en büyük hayalim..He bide çakıl taşı toplarım.Sadece beyas ve pürüssüs olanlarından.. Koleksiyonlarımla mutluyum ben elleşmeyin.. =)



*Ouuy..Bide sarılmak beny çok mutlu eder..

*Amatör fotoğrafcıyım.Sadece doğa fotoğrafları ve mimik fotoğrafları çekiyorum.Çok mutlu oluyorum fotoğraf makinasını elime bile almaktan..


*Uyku herkes gibi beni de mutlu eden faaliyetlerden biri..Fakat ben dizlerimi birbirine deydirerek yatamıyorum.Arasına yastık,yorgan bişeyler sıkıştırmam lasım.Yatakta yana dönüpte o iki kemiğimi üst üste koyabildiğimi hatırlamıyorum.Ama bacaklarımın arasına yorganımı sıkıştırıncada benden mutlusu yok.. =)



*Son olarak.. Bir erkeğin gülüşünü görmek. Hafiften böle salakca bişey gibi görünebilir ama güzel gülüşlü bir erkeğin güldüünü görmek kadar beny sapıttıran,mutlu eden bişey daa yok ya. Kızların kalbini artist saçlar ya da iri omuzlar hoplatabilir ama ben asıcık saf mıyımdır nedir sadece güsel bi gülüş kalbimi çarptırıyo.. =) +18 işareti fln koymak lasım mıydı acaba buna =))



Pilli_cadım teşekkür ederim kusucum,mutluluklarımı hatırlatıp mutlu ettin beny ;)

17 İz bırakanlar:

nesrin dedi ki...

HAYRET ne tesadüftür ki bende çarşıda gezmekten nefret ettiğim halde kızımın müthiş mutluluğunu sevin çığlıklarını o güzel gözlerinin parladığını görmek için çarşıda tüm paramı harcamaya bayılırım eve gelince o sevinecek mutlu olacak yaa bende harika hissederim kendimi o an
birdaha onunla çıkana kadar da çarşıya adım atmam laf aramızda =)

Wilwarin dedi ki...

Kuzucum benym! =)

Programist dedi ki...

Her şey iyi güzel de, amatör fotoğrafçılıkta bana yetişemezsin. Müthiş kareler olustururumdur.

Wilwarin dedi ki...

Kapışalım Programist ;)

Programist dedi ki...

Kapış-kapış aşk
Kapış-kapış aşk
Her yerde
Dillerde...
AMAN HA ARAYI BOZMAYALİM BİZ
Sakın ha sıradan olmayalım biz...;);););););););)
Tamammı?

Wilwarin dedi ki...

Delyy.. =))

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Valla bana biri Betüş'ü ne mutlu eder dese bir sürü şey sayabilirim,bence daha unuttuklarında var ama en belirgin olanları zaten yazmışsın.

Her daim mutlu ol canım kardeşim!(bana kusucum yazma herkese demişsin biraz yaratıcı ol kusucum :P)

Wilwarin dedi ki...

Papatyam,nasıl? =) Öle diyim bende artık sana,madem yakalandık =))

Bi bir araya gelebilsekte hep beraber mutlu olsak daha güsel olucak.. Bütün mutluluklarımı yasmak için ayrı bi blog lasımdı bende sadece o anda aklıma gelenleri yasdım =)

Seni seviyorum papatyam..He bak cümle içinde de güsel durdu =)

Pilli Cadı dedi ki...

rica ederim canim:)

ne garip mutluluklarin varmis wilwarin ya:)
muz yemek böggg muzdan nefret ederim

Wilwarin dedi ki...

Bana yolla sen sana gelen muzları cadıı =)

ronaldinho dedi ki...

muz yerine kiwi yada inciri tercih ederim :-)))

Bende para warda mutluluk yoq...
Sanş yoq kısacası hayatı paylascağım aynı dili konuşağım birini bulamadım... Para sadece bi etken bunun üzerine oynayan kişilerden nefret ediyorum =)

Wilwarin dedi ki...

Ronaldinho..Ouyy kıyamam.İnş bulursun gönlüne göre birini =)

ronaldinho dedi ki...

dün başıma bi olay geldi blogumu açınca yazacam... kısaca sana özetleyem masumca bana bakıyordu masada oturan kız bi anda karar verdim yanına gitmek üzere adımlarımı atmıştım yanına iki kişi geldi bayandı.. tam konuşmak için yaklaştım bana doğru baqtılar kızlar üçüz çıktı hepici aynı dondum kaldım walla.. minik bi tebessümle adımlarımı geri geri attım böle şeyler benim başıma geliyor nedense =)

Wilwarin dedi ki...

Kesinlikle yasmalısın ya ay hakkaten çok enteresan bi olaymış.. =)

Böcek dedi ki...

gülüş konusu beni bitiren olaydı neettin kuzu ya böhüüü:(

Wilwarin dedi ki...

Böcüüm.. =)) Güldürdün beny kusu ya sanky bi kişi gülüyo ve ikimise birden =)
İnşallah süper gülüşlü biri çıksın karşına! En kısa zamanda.. =)

ronaldinho dedi ki...

Wilwarin, Böcek bi kopma olayı yaşanıyo sanırım... =)))