18 Aralık 2008 Perşembe

Minanın ninnileri


İşte bu bizim Mina.Daha öncede ağırlamıştım bloumda..Kendisi 2-3 yaşlarında tahminim.Bir seneden fazladır abimlerde kalıyor.Aldığımız evdeki hatunun söylediğine göre diğer üç kardeşi camdan düşerek ölmüşler.Yani güzel ama aptal bi nesilden geliyo kendisi.. =) O düşmesin diyede yaz günlerimisi ya cam açmadan ya da salon kapısını kapatarak geçiriyorus.Çok mağrur bi kedidir,asla sevdirmes. Taa ki üreme dönemi gelene kadar..Sonra istediğin kadar sev hiçbişe demiyo..Menfaatci pisi =) Hiç sesi çıkmayan kedimis şu günlerde çığırıyo evde.. Dedimki yazıktır hayvana bulun bi tane erkek kedi.Meer bisimkiler geçen sene fln bulmuşlar hep Minacık beenmemiş..Götü boklu.. Şimdide viyil viyil dolanıyo yataamda =) Sus be kedi... Apartmandaki erkek kedilerin hepsi kısır..Kimseden hayır yok sana kusucum..


Nası bi sestir o yarabbiim.. Beeeöööuuğğvvv... =))

10 İz bırakanlar:

ronaldinho dedi ki...

Wilwarin Tam benim besleyecegim kedi ya bu çok şirin ve fazla zeki olmayacak... Yazık tek başına bunalıma girmiş zavallım... =)

Wilwarin dedi ki...

Hem bunalıma giriyo hemde kimseyi beğenmiyo ya =) Bigün birini beenirde yuva kurarsa çocuklarından veriris sana =))

ronaldinho dedi ki...

Wilwarin söz mü? isterim baq yüzsüzlük yaparım açık söleyim =)

Wilwarin dedi ki...

Tamam yahu sös =) 12ye kadar dooruyolar bi tanesini mi kıskanıcam vermeye =))

Pilli Cadı dedi ki...

oyyyy minaya bakk yerim ben seni

stickman dedi ki...

4 ayak üstüne düşmüyomuydu bunlar yavv. nası ölmüşler :(

Wilwarin dedi ki...

Çok minik oldukları için refleksleri o kadar kuvvetli deildi heralde,ne bileyim =(

Böcek dedi ki...

sıra benim kedide..bakalım napcaz aslında ben anne olsun istiyom ama benim anne koymuo:PpP
imza;kedi manyağı böcek:P

Wilwarin dedi ki...

Sal dışarı o işi bitince gelir =))

Böcek dedi ki...

kıyamam ki ben ona ablası ya :(