7 Aralık 2008 Pazar

Yanındayım Belözoğlu!

Fenerbahçe-Denizlispor maçı öncesi..Denizli havaalanında,kendini bilmezin biri Emre Belözoğluna 'Fenere yakışmıyorsun,defol git!' diye baarmış.. Zamanında gaseteler Küçük Maradona diye başlıklar atmayı iyi biliyordu.Ne zamanki menisküs yırtıklarından dolayı sakatlıkları çoğaldı..Zamanında galatasaraylı olduu halde fenerbahçeye geçti..Emreden kötüsü yoktu artık..Ki okuduuma göre,Fener teklif sunduunda Galatasarayı arayıp haber vermiş,daha iyi bir teklif yapamamış galatasaray..Mecbur kalmış.Çocuk bas bas baarıyordu saten Türkiyeye dönmek istiyorum diye.Daha ne yapması lasımdı acaba?.. Bide geldy fenere hep sakatlıklar onu buldu.Denizli maçına kadar oynayamadı dooru düzgün.Aslında o hala mükemmel futbolcu..Kusum benim..


O herifin havaalanında söyledikleri Emreyi çok üsmüş,yüsü düşmüş.Gasetede gördüm kıyamadım hiç.Neyseki o mal fenerliye harika kapak oldu,maça alındıktan 2 dk sonra gol attı Emre =)


...Ve şimdi haberler... Fener taraftarı olmaya layık olmayan taraftar,fenere layık görmediği oyuncu tarafından g.t edildi =))


Keşke ben o şehirdeyken gelseydin be Emre.. Bu koca şehirde seny görmek çok zor =(

7 İz bırakanlar:

Pilli Cadı dedi ki...

ben 13 yasindayken emre daha yeni yeni yildizi parlayan bir fulbolcuydu:D:D

ortaokuldan arkadasimla emre posteri avina cikardik cok begenirdik filan. ama noldu buna bu seneler icinde anlamiyorum. ya ben o zaman cok yakisikli görüyodum ya da evrim gecirdi:D acayip cirkinlesti ya su resme bi baksana wilwarin agiz göz bi yana kaymis:D

fenerli misin gsli mi anlayamadim tatlim ama bence fener emreye yakismiyo:D

Bircan dedi ki...

Nerden duydunuz bilmiyorum; ama bu haberlerin doğru olduğunu düşünmüyorum.

Emre'nin zaten küçüklükten beri Fenerbahçeli olduğunu herkes bilir. Tıpkı Arda Turan, Sergen Yalçın vb. gibi. (Kendileri açıkladılar.)

Wilwarin dedi ki...

Pilli cadı beşiktaşlıyım ben kusu ya kocaman armamıs var gadgetlarda hiç mi bakmadın =( Emreyede bişe deme kıs üsülüyorum o benym ilk aşkım =)

Bircan..Bende sizin duyduunus haberi duymadım..Emrenin galatasarayda oynarken fenerliyim dediği bir röportaj linki varsa bisimlede paylaşın lütfen..

mr.paradise dedi ki...

bu emreyi kaçırıp sana nikahlayacam wilwarin :)

bak geldim yorumda yapıyorum :)

Wilwarin dedi ki...

Paradise..Oolum ben sana abim görmedim mi ne saman bi densisliğim olduda eledin beny arkadaşlıından bi çırpıda?

Programist dedi ki...

Ben galatasaray'lıyım. Aslında, Emre'nin GS'da oynamasını istiyorum. Neyse... Bu Emre'yi çok uzuyorlar be arkadaş. Geçen sefer de kendini bilmez bi yorumcu'nun söyledikleri yüzünden çocuk ne kadar üzülmüştü. Aslan parçasını üzmeye çalışıyorlar. . .

Wilwarin dedi ki...

Programist.. Yorumunla beny çok mutlu ettin =) Sana katılıyorum Emreyi haksıs yere üsdükleri konusunda..Yorum derkende Hıncal uluçun yaptığı yorumdan bahsediyorsun sanırım.Annesinin hastaneye kaldırılmasına neden olan yorumundan.. Ben Emreye yapılan her kötü eleştiride çok üsülüyorum,kim bilir ailesi nasıl etkileniyordur.. Facebooktada şerefsiz Emre diye grup açan pislikleri boğasım var..
Teşekkür ederym yorumun için =)