4 Ocak 2009 Pazar

..2.Hafta..

Milkanın Çilekli Yoğurtlu Çikolatasının tekrar piyasaya sürülmesi pazartesi günümün en güsel duyumu oldu =) Bi ara kaldırmışlardı ya da ben öyle sandım bilemiyorum ama şimdi reklamlarda görünce çok mutlu oldum..

Teyzemdeydik. Ablam 9 Mayısta evlenme kararı aldı.Düğün yapmak istemiyorlarmış.Evlerinde nikah kıydırıcaklar.Sade bi tören yapıcaklarmış.Benim en büyük hayalim şarkı söylemek olduu için ablamın aklına vokal olarakta ben geldim.Böylece onun en mutlu günü benim de en mutlu günüm olucak.Lafa bak,ne pisim ya..
Salı günü sadece test çösmekle geçti.Dersaneyi aradım ne saman bi dahaki dersim diye,yarın dedi hatun.Sabahın 10undaymış hemde.Gittim.Başka bi matematik hocası girdi derse.Bayada güsel geçti.Meerse o başka bir dgs grubuymuş. 30 kadar kişilik bi sınıftı. Ben asıl cumartesi gurbundaymışım.Onlar geriden geldikleri için,çok ders kaçırmamam için oraya yasmışlar beny. Hırs yaptım dedim ben buraya geçmeliyim.Çarşambaya alsalardıda cumartesiye geçmeye uuraşırdım ben =) Sorguluyorum niye öleyim ben niye buraya geçmiyorum fln =) Naaptım ettim iki sınıfta da girmeye ikna ettim.Bi süre öyle girerim cumartesi grubu çarşambaya yetişince bırakırım birinden birini dedim ama yalan! İkisinede giricem birileri uyarana kadar. Zaten anca anlarım ben iki derste bi konuyu =)

Çarşamba kapasiteyi fazla zorlayınca eve gelir gelmes uudum. Uyandım akşam olmuş.Hemen babama gittim.Söz vermiştim yeni yılda beraber olucas diye.. O da muz almış ben geliyorum diye =) Nereye gitsem muz alıyolar bana kendimi sirk maymunu gibi hissediyorum. Olsun olsun alsınlar.Küçükkende zaten babamın diğerlerine aldığı muzuda ben yerdim duygu sömürüsüyle. Ablam muz seemiyo ya bu yüsden.Nasıl sevsin bilmiyo ki tadını =)) Akşam abim aradı babamı.Bana diyoky 'Ömer nasıl?'..Yaa düşünüyorum bende Ömer kim diye.. Meerse bloomu okumuşta onu belli edicek =) Abimden hep izin almaya çalışmıştım İstanbuldayken,var mısın yok musuna katılmak için.Oda vermiyordu.Ben pes etmedim taby. Ne zaman eylensek gülsek soruyodum 'Abi var mıyım yok muyum' diye.Yoksun diyodu Oda =)
Yılbaşına var mıyım yok muyumu izleyerek girdim.. Çok güsel bi ortamları var.Televisyon islemeyi seemiyorum ama o programı çok seviyorum.Herkes çok iyi niyetli ve mutlu.

İkinci dönem öğretmenlik yapmaya karar verdim.Branş öğretmeni olduum için haftada bikaç gün ve bikaç saat derse giricem.İki üç okula birden başvurabiliyorum.Diplomamı almam için Denizliye gitmem şartmış.Nasıl üzüldüm =P Hocaya sordum,gelip kendin alman lasım dedi.Aasım kulaklarıma vardı ya =) Bu hafta içi bikaç günlüüne gidicem sanırım..Yerim ben o şehri!

Arada yabancı dizi isliyorum cnbc-e de..İyice uzaklaşmiim Michaeldan diye..Moral depoluyorum =) Gay may,adam taş gibi aby.. Dün dersi kaçırıyodum onu izlicem diye saten.. Dünde çok güsel geçti dersim.Hocanın anlattıklarını anladım bu sefer. Çok rahat ve korkmadan çösüyorum artık matematik testlerini. İnş her yeni konuda böyle devam ederim.Cumartesi grubundan bi arkadaşımın matematiği süper.Ona soruyorum yapamadığım soruları.Final zamanı olduu için daha etütler fln oturmadı dersanede.. Dua edin bana lütfen ya.Sınıfta tek bilgisayarcı benim.Herkese 50 60 net yeterken benim 75 yapmam gerekiyo..




Ablam bugün rüyasında Acun beyle sohbet ediyomuşus görmüş..Gösünü açar açmasda acaba Büt katılıcak mı diye düşünmüş..Peehh.. =) Abicim ya.Bak bi daha düşün.Var mıyım yok muyum? =) Bari dgsyi kazanırsam Varsın de be kusu.. He bak zaten Emre'm evlendi,acı bana =(

4 İz bırakanlar:

RoNaLDiNHo dedi ki...

Ders konularında matematik geometriyi full çıkarıyom gerisi boş =)

Muz olayını bende sewiyorum.. Ama artık büyümüşüz nar, kiwi takılıyom..

Tatlım sen dgs ye adepte ol bilgisayar konularını kafana takma...
Ben her zaman sana yardımcı olurum bıkmadan sıkılmadan anlatrım öğretirim....
Pilli cadıya sor ne kadar deli bir öğretici olduğumu =)

Wilwarin dedi ki...

Saol Ronaldinho ya..Valla korkuyorum bildiklerimi unuturum diye..

korhan dedi ki...

mixwit nereye gitti hiç sormuyorsun.
bu da pazartesi gününün yıkımı oldu benim içüüün.

artık herşey boş.

Wilwarin dedi ki...

Delyy =))

Hakkaten naaptın benim kasetimi ya? =(