Dünyada görmek istediğin değişimin parçası ol demiş ya Mahatma Gandi..Ki ben bunu prisondan öğrendim.Oturup araştırmıştım biraz.Bağımsızlık düşkünü yurtsever bi adammış Gandhi.Aynı zamanda avukatmışta.. İnsanların böyle harika cümleler kurmasının ardında bile ne bilgiler ne tecrübeler yatıyor.Bazen benimde kurduğum bi cümle hoşuma gidiyor ama tabi cahilliğimizden midir nedir çiğ duruyor cümleler.Onlarınki kadar ardından düşündürmüyor.


Bende dünyada görmek istediğim değişimleri düşündüm ve ufaktan parçası olucaam çalışmalarıma başladım.Sabahları 8.30 gibi kalkıyorum.Bulaşıcı olduuna inandığım dirlik düzen temizlik konularına iki kat fazla özen gösteriyorum. Sinema konusunda da hep bişeyler yapmak istemişimdir.Ama mesleğim ve Türkiyenin şartları farklı olduundan en azından insanların sinemalar hakkında yaptıkları yorumlarda dikkatli olmalarını,daha yaşayarak izlemelerini sağlayabilirim diye düşündüm.Sevdiğim filmler ve diziler hakkında yorumlar yapabileceğim bir blog daha oluşturdum.Gandhi'nin bahsettiği o değişimler böyle küçük şeyler olmasa gerek ama bi yerdende başlamak lazım sanırım =)


http://sinemadizidizisinema.blogspot.com/ Yeni bloğum. Profilimdende ulaşabilirsiniz her zaman.Düzenlemeler yaptıkca daha adama benzicek inş.


Bu arada ablam Şev LaL'in bloğunda ufak bi sorun olduundan adres değişikliği söz konusu oldu.Yeni adresi budur =)

2 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Hayırlı olsun Büt,senin kadar film ve dizi izlerken içinde yaşayan birine bu blog şarttı. :)

Wilwarin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.