4 Şubat 2009 Çarşamba

Benim Sesimden..


Kiminin arka fonundan kedi sesi gelir..Kimisinde gripmişim..Kimisinde aşırı ruhsuz..Kimisinde de duygusallıktan sesim titremiş..Liseden bile kaydım var içlerinde. Kayıtların kötülüünden belli olduu üzre enstrüman yok hiçbirinde. Bildiğimis ses kaydı işte =)

Benim sesimden fln diyince böyle bi konu açma gereği hissettim çünkü amatör bi durum söz konusu.. Beklentilerinisi ufaltmaya çalışıyorum =)

Iğdır şarkısını pilli cadı ve eski sevgilisi için söylemiştim,pillinin konuyla ilgili bi yazısını okuduktan sonra.. Hayalet sevgilim'i lisede okumuştum ama bu kayıt üni dönemine ait.Temize çekmiştim eski sevgilim için.. Oda gitarla eşlik etmişti sonraları ama kaydetmemiştik o halini hiç.. Keremcem hastası kusenime Keremcem şarkılarını sölemiştim. Söyleyemedim parçasını Emre Belözoğluna söylemiştim..Peehh.. =) Ben söyleyemedim ama başkası tuttu evlendi bile =)) Annem parçasını anneme.. Ela gözlümü de öylesine söylemiştim.Zaten dinlersenis ruhsusluumdan ve hafif tebessümle söylüyor olmamdan da belly =)

Her ne kadar burdan belli etmesemde utangaç bi insanım o yüsden biraz çekinerek koydum sesimi de..Umarım beenirsinis..İsteklerinis olursa peçeteye yazın,sizin içinde söylerim =) İnsanlara sesimle şarkı hediye etmeyi seviyorum.Onları mutlu ettiimi düşünüyorum.Bize verilen yetenekleride hep bu amaca yönelik kullanmalıyıs bence..
Bu arada html bilgime güvenmediğim için düzeltmedim.Şarkıların hepsini tek bi playerda çalmak için kodların hangi kısımlarını silmeliyim bilen varsa yardımcı olsun lütfen.. =)

Dinleyenlere teşekkür ediyorum.Eleştirilerinisi bekliyorum =)