4 Şubat 2009 Çarşamba

Sokakta Kaldım !

Dedemler taşındıktan sonra öğrencilere verilmişti bu ev.Onlarda ellerinden geldiğince bokunu çıkarmışlar evin.Bir seneyi geçti sanırım hala adam edemedik tam olarak.


Bir haftadırda zilimis bosuk.Durup dururken bosuldu,düselmiyoda..

Çöp atmak için çıktım geçen gün.Evin tam önünde çöp konteynırı..Kediler girmesin apartman aralığına diyede kapıyı çektim;nasılsa camı tıklatarak girerim diye..


Bide artistliğimden üstüme bişe almadım,ayaamda çorabım yok ve ayakkabımıda tam geçirmedim ayaama.Attım çöpümü döndüm,vurdum cama.Kimse gelmedi.Yeniden vurdum.O 15-20 şuursus dk sırasında hatırladıım kadarıyla arada tırnaklarımla arada iki parmağımla tıklattım arada da yumruumla vurdum ama kimse gelmedi..


Bu süreç uzadıkca insanın umudu kesiliyor.. Sanky o eve bi daa hiç adım atamıcakmışım ya da o geceyi dışarda geçirmek zorunda kalıcakmışım gibi şeyler düşündüm. Telefonumu yokladım,yok.Bakkala gidip arasam parasınıda sora ödicem desem diye düşündüm.. Ev telefonunu bilmiyorum. Ablamın numarasıda ezberimde deil.. Nası sıkıntı doldu bütün ruhum anlatamam. Arka bahçemise bi geçiş yolu var ama çalılarla dolu ve bahçemis bi çitle çevrili.O pis çalılardan geçip cama taş atmayı düşündüm.Sonra cesaret edemedim,dedim gece gece bide çarpılmiyim.. Teyzeme mi gitsem diye bile düşündüm.Gitsem ne yapıcam? Ya da ne dicem hatuna? Nası açıklıcam çöp kokulu ellerimi,eşortmanlı,montsus halimi? Bide param yok üstümde yürücem o kadar yolu.. Yok,olmas.Zaten sora İstanbulda oldukları geldi aklıma.. =) Dedim Büt giy ayakkabıları,şu sıyırdığın sweat kollarınıda çek ellerine kadar.Buz gibide ayaz var.Üşüdüüme mi yaniim komşuların görme ihtimalinde rezaletime mi yaniim.. Aradada arkamdan otobüs geçiyo bide.. Yoldan geçenlerin cama vuruşumu ve üstüne bide kapıyı kimsenin açmayışını görmeleride cabası..Ouuff o 20 dk nasıl geçti anlatamam.Hatta geçmedi..Orda kapı önünde,miyavlayan ve üstüme tırmanmaya çalışan kedilerimisle beraber bikaç günüm geçti sanky.. Zaman orda durdu.Devamlı aynı eylemleri gerçekleştiriyor ve bi sonuç alamıyordum.. Allah kimseyi sokakta bırakmasın =) Bundan sonra dilencilere daa fasla para vericem.. Hatta zengin olursam ilerde yurt murt yaptırıcam bolca.Ben 20 dk dışarda kalmaya dayanamıyorum,onlar koca kışı sokakta geçiriyorlar..


Evet,eve nasıl girdim..Canım ablam saolsun arka odada otururken bi anda bi ses eksikliği hissetmiş. Şöle bi tepkiyle ön tarafa dooru koşmuş 'Eyvah Büt'ü kapıda unuttum'.. Sanky köpek yavrusuyum =) Kapıda bile unutuluyorum ya.. Ama o anda kızıcak bi durumum yoktu.Bildiinis gibi deil çok acınasıydı halim.. Büütt? diye bi ses duydum ve ardından ışık yandı içeriden.. Film gibi programı edasıyla ağır ağır açıldı kapımıs..Kediler ve ben umut dolu göslerimisi ablama çevirdik..Kim derdi ki eve girmekten bu kadar mutlu olunabilir...

3 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Ahahaha Allah seni kahretmesin,rezil ettin beni.Bu blog camiasında bir karizmam vardı yerle bir ettin :P

Resmen unuttum ben seni ya,içeri gittim playstation oynuyorum sohbet ediyorum ama hatırlamam ayrı bir komedi.Bir saniye içinde 'abla ben çöp atmaya gidiyorum' diyen yüzün geldi gözümün önüne.Ben bu arabayı beğendim siya aaaaaaaaa Büüütt,kapıda unuttuummmmm diye bir cümle kurdum ve koştum,tabi arkamdan bir kahkaha koptu :))))

Tamam rezilim!

Wilwarin dedi ki...

Sen misin rezil =)

Bana bak sen banaa.. Aaaa.. Pandoranın kutusu açıldı hanııım =))

RoNaLDiNHo dedi ki...

wiwi sen de ben gibisin dışarı çıkarken üzerine bişi almıyon ve çorap giymiyosun :D en azından telefonunu yanından ayırma tamm mı :D