Boğazımda kocaman bi yumru..Can sıkıntısı ve kalbimin çarpıntılarıda cabası..Uykum yok. Ağzımı açsam kelime değilde gözyaşı kusucam sanki.. Sustum Teoman konuşsun benim yerime.O daha acı ifade ediyor.Üstüme üstüme geliyo kelimeleri..
Hayatın üstüne gitmezsen o seni yakalar zaten.Umudumu kesmemeliyim biliyorum.Ama elim kalem tutmaz oldu artık. Umudumu kesmek için öyle çok neden varki..

The secretlık bir olay yok. Ne istersem olur,biliyorum. Ama ablam bugün okuduğu cümleyi söyleyince..Ve bu cümlede aklına geldiğimi.. Tutamadım.

Ya üniversite sizi kazanmalıysa?

80 matematikten 76-77 net yapıcam,türkçedende en az 60 net yapıcam.Bide bunları o kıçı kırık zamana sığdırıcam. 2-3 kişilik kontenjanlarıda üstüne eklicem..Ve bu bir zorunluluk artık benim için.İstediğim herşey için yapmam gereken sorular.İki havuz problemine bağlı hayatım.Mesleğim bilgisayar ama bilgisayarla ilgili hiçbi sorum yok. Ben donanıma bu kadar aşıkken ve yazılımı pek çok insandan daha iyi anlarken bilgisayar mühendisi olamıyorum.Neden? Neden!! Çünkü hızlı matematik çözemiyorum.Hele heyecanlanınca bu kadarını bile çözemicem.




Okumak istiyorum..
Hayattan tek isteğim bu.
Çok mu?


İçimde hissettiğim kendimden büyük bu gücü nasıl zaptedicem??

2 İz bırakanlar:

Finduilas dedi ki...

ah ah bendensin dostum. :( dgs'ydi diy mi... pf

Wilwarin dedi ki...

Evet.. =(
Sende mi hazırlanıyosun?