Bi bu eksikti yahu.. Ablamın ayaa çatladı. Tam 13 gün kaldı düüne. Bir hafta önce merdivenlerden düştü,çatlamış meerse ayaa. Bir hafta boyunca çatlak ayakla iş yapmış.Kıyamadım hiç =(


Kendisinin iğne fobisi var.Bu yüzden canı kıymetli sanırdık.Meerse sadece iğneyleymiş sorunu çocuun. Lisede de böyle bişey olmuştu Ona. Çıkık parmakla bir ay okula gidip gelmişti.Bi tuhaf bu kız ya =) İyi bary alan çıktıda başımıza kalmıcak =P

Az önce ağlıyordu bu ayakla mı gelin olucam diye.Gittim yanına üzgün üzgün. Körler saarlar birbirini aarlar,O da bana üzülüyo üzgünüm diye. Eğildim önüne.Sanıyoky adam akıllı bi teselli duyucak benden.. Yazık.. Dedim ki 'Ablacım derler ki;vücuttaki çatlak,beyin yaşın kadar günde geçermiş,maksimum üç güne düzelirsin' Baktı bana.. 'Salakcım yaşın kadar günde o' dedi =) Güldürdüm ya sen ona bak.. =)


Dünde hanımefendiyi rüyamda hamile gördüm.Saçı bu halinden biraz uzun,kumraldı. Karnı şişmiş ama çarşıdayıs gesiyorus.Hala adam olmamışıs anlaşılan.. =) Ben banka oturmuşum ablam önümde ayaktaydı.Ne kadar düşüncesis davranmışım.Bide üstüne yoruldum diye başımı ablamın karnına dayıyordum.Daha doomadan yiğene bile yük oluyorum yany. Ben çok dokunsalımdır ablamda aksine okşamas hiç. Ama rüyamda saçlarımı okşuyordu.Rüyanın bundan sonraki kısmı çok saçmaydı.Çocuun biri geliyordu yanıma elini uzattı bana,bende tuttum.Elin adamıyla yakın temastaydım yany =) Çok uysaldım bide.Heralde pata küte dövücek halim kalmamıştı.Tutuverdim elini gitti.Hey gidi koca dünya.. Derman kalmamış kavga edicek. Rüya olduu çok belliydi ama. Bi pembe dumanların arasında olmamız eksikti. Nasıda güzel elleri vardı ya.. =) Töbe töbe.. İnsanların ellerine baktığım için cezalandırılıyorum sanırım =)


Neyse ablamın olduu kısımlar çıksında yeterli ;)