15 Nisan 2009 Çarşamba

''Bizim şarkımız olsun''


Armaan almayıda vermeyide çok severim. Beni aşırı mutlu eder her iki durumda.. Armaan dediysem sanmayın ki o klasik büyük kurdeleli kare kutudan bahsediyorum. Benim için hediyede önemli olan konu ne düşünüldüüdür. Bu yüzden en sevdiğim hediye şarkıdır.Çünkü benim ruhuma müzik hitap ediyo.Ve o söylenmek istenen kelimelerin müzikle birleşip bana yollanması çok hoşuma gidiyor..

Bazen bi şarkıyı dinlerken kahrediyorum kendi kendime.. Ulan bana şöle bi şarkıyı armaan eden bi allaan kulu olmadı diye.Kaderime sövüyorum.. =) Nasılsa bundan sonra öyle bi beklentim olmıcaa için örnek verebilirim.. Bayanların eziklik olarak gördüü bi durum vardır.Korunmak..Ne gerek var efendim ben kendi kendimi korurum derler çounluu. Ben böyle düşünmüyorum.Ve benim için çok önemlidir benimsenmek ve korunmak. He şu yaşıma kadar istediğim manada koruyan oldu mu? Hayır =) Hep çok güçlü bi imaj sergilediim için sanırım gerek duymadılar. İşte bu nedenlerdendir ki 'Ben varım' şarkısını çok severim ben. Ve ciddi ciddi çok isterdim öyle sözleri olan bi şarkıyı bana armaan etsinler..

Bir akşam gözünde aşk tüterse
Eski günler aklından geçerse
Kalbin bomboş ümitler biterse
Sen üzülme ben varım..

Neler geçti kimbilir başından
Sevgi umdun hep başkalarından
Ağlama gidenlerin ardından
O giderse ben varım..


Zaman durdu sanki beklersen seni
Ben birtek sevgiye bağladım kalbimi
Ayrılmam istersen hiç yanından
Çağırsan gelirim çok uzaklardan
Eskiden korkardım yalnızlıktan
Korkmam artık sen varsın..

...

Ya da mesela geçen gün bi arkadaşım eski sevgilisi adına dinlediğini düşündüüm bi parçayı bana yolladı.. Mt'nin Yürek parem.. Dinlerken bi taraftanda saydım sövdüm hep..Ulan gerizekalı bu cümlelerle sevgisini anlatan,böyle sevebilen bi erkeği nasıl bıraktın? Ki sen neler yapmışsın ayrılmışsınız ama hala yürek parem diye sesleniyo sana..
Hay bin kunduz!..

Bi başka arkadaşımda Ferhat göçerin Gül ki sevgilim parçasını sevgilisine yollıcaktı.. Şarkının içinde bi hitap geçiyo ki öldüm bittim..'Aşk çiçeğim'.. Ne şeker bişeydir bu ya =) Hem dinledim hemde içimden dedimki 'Bekle bilir bu hatun bu şarkının kıymetini..Kafanıza tüküriim zaten hep öyle hödüklere armaan edersiniz böyle şarkıları..' Vs vs.. =)

Hep böyle şarkı dinlerken pek çok düşünce yer alır içimde..Az öncede Hoobastank'tan The reason'ı dinliyordum.. Bayanların hep çok şey istediğini düşünür ya erkekler..Keza sadece istenilen şeyi güzel cümlelere dökmek yeterlidir aslında bizim yapmamız için. Parçada da öyle tatlı özür dileyen bi havası var ki ouuyy.. Affetmeyene aşkolsun..

Benimde dinlerken bana uyduunu düşündüüm şarkılar vardır pek çok..Nilin 'Aşkımız her zamanki gibi tehlikede' şarkısının nakaratını çok beenirim.Ya da Reamonn'ın Tonight şarkısını kendi kendime armaan ederim =) Eğer yalnızsanız böyle saçma sapan şeyler yapabiliyosunuz bazen. =)


Bence ben son birkaç aydır yaptığım gibi hep if i were a boy'u dinliyim..Çünkü gerçektende erkek olsaydım pek çoundan daha iyi bi erkek olurdum.. Sevgime sahip çıkardım. Aptalcasına deil..Dooru yerde dooru zamanda.. Sevgimi söylemekten çekinmezdim ama öncelikle sevdiğimi yaptıklarımla belli etmem gerektiğini bilirdim..Bunları şimdide yapıyorum ama bayansanız pekte işe yaradığı söylenemez =)


Sevdiklerinizle sevdiğiniz şarkıları paylaşmanız,o şarkılarda dansetmeniz dileğiyle.. ;)