5 Nisan 2009 Pazar

Büt-Boyalı eller


Küçüklüümdeki Ayşegül serisinden aldığım keyfi hayatım boyunca hiçbi kitaptan alamadım. En sevdiğimde Ayşegül-Küçük anne'ydi =) Annesi Ayşegül'e bırakıyordu kardeşini,Oda gün boyunca besliyor gezdiriyordu.Aman ne muhteşemdi benim için onun kardeşini pusete bindirişi,onunla oyun oynayışı...Bide hep kardeşim olsun istemişimdir.Hayal dünyam Ayşegülle gelişti benim =) Hep ben biraz Ayşegüldüm.Hep Ayşegül biraz benden örnek alınmıştı sanky..


Şimdi büyüdüm ve kendi serimi oluşturmaya karar verdim.Hergün bi başka mesleğin oyuncusu oluyorum.Hatta hergün bi başka cinsiyete bürünüyorum. =) Hiç anlamazdım inşaat işiymiş,bahçe işiymiş,boyaymış.İş başa düşünce hepsinin ustası oldum.İki gündürde boya yapıyorum.Eve devamlı laminantçılar elektrikçiler fln geliyor zaten..Bütün ameleler toplaşıp iş görüyoruz anlıcaanız =) Dün ablamın balkon demirlerini boyadım bugünde dış kapıyı ve trabzanları boyadım. Hiçte öle eline fırçayı alıp sağ-sol yapmak gibi deilmiş.İşin incesi,kabası,tineri,yağlı boyası varmış.. Bu arada evdeki en yetenekli insan ilan ediyorum kendimi.Çünkü bütün işleri en kusursuz yapan benim.Çok bi narsist oldum ya. Ama zaten şu an evdeki tek aklı başında kalan insan da benim..O kadar heyecanlarına yenik ki hepsi,şaşkınlıklar sakarlıklar gırla gidiyo evde.. =)


Ablamın bloğunda (ŞevLaL) yazdığı evlilik heyecanı şaşkınlıklarınada bir yenisini eklemek istiyorum. Geçen gün aklı yine pek çok şeyle meşgulken dedimki abla şahidin kim olucak? Yavrum kuzumda sayıyo bi güzel.Hatta bikaç kişi daha var ama onları yapmiim artık dedi. Ablacım diyorum ne diyosun sen.Şahit bi tane olur.Hady toplam iki.. =) Çok cins düünlerde 3-4te olur.Ama sorunumuz ablama tek şahitle düün olabildiğine ikna edememem. Hiçbi zaman bitek şahit olmaz diyo..Ablacım canım benim..Abimin düününde de birer şahitleri vardı,düğünlerde iki şahit olması normal olan diyorum.Yok valla hatırlayamadım diyo =)) Siz nerde gördünüz iki şahitli düğün diyede çıkışıyo bize =)) Baktım çok ciddi savunuyo,kıyamadım tamam dedim.


Ahh abla bi evlen heyecanın geçsin de hepsini anlatıp karşında gülücem =)

6 İz bırakanlar:

stickman dedi ki...

bu ayşegül serisinde de ayşegülün poposunu hep açıkta çizerlerdi nedense, her karede donu görülürdü zavallının :D

Wilwarin dedi ki...

Allah bilir sende okumayıp resimlerine bakıyorsundur sadece =)) Delyy ya..

Ayşegül dedi ki...

Benim de küçüklüğüm Ayşegül serisiyle geçti..Hatta ablama "kardeşin olucak, adını ne koyalım" sorusunun cevabı, "Ayşegül" olmuş, o da bu seriyi çok sevdiği için. Böylece benim adım Ayşegül olmuş =)

Wilwarin dedi ki...

Ouy ne güsel Ayşegül.. Bi daa anlılarımı depreştirdin.Uff keşke benim adımda Ayşegül olsaymış ya =)

sLyGhosT dedi ki...

Betül senin ismin zaten güzel herkes kendi ismini kendinde yaşasın. Hem senin diğer adında bunu gülmeyeni ya sen gülünce zaten isminle özdeşleşirsin ayşe-gül olur yada gül veririm sana yanında durursun falan =).
Olsun yinede seni Betül ismi daha iyi taşıyor.
Hem ayşegülü napıcaksın en iyisi cin alidir =)

http://img23.imageshack.us/my.php?image=sahit.jpg

http://www.vizontele.net/izle/video/370/komik-nikah_sahidi_mal_olursa.html

Yukardaki linklerde görebileceği üzere ablana söyle nikah şahitleri 2 tane =)

(Uykusuzlukdan saçmalama oranı %90)

Wilwarin dedi ki...

Cin Ali =)) Hastasın oolum sen..

Video süpermiş.Ablam az daha diretirse bunun gibi üç tane şahit bulucam ben ona =)