1 Nisan 2009 Çarşamba

Çiçeklerim

Kaç gündür bi bunalım havaları bi ağlama seansları bi sinir.. Uyuz oldum kendimden sıkılmıştım valla =)

Dedim bu böyle gitmez bir haftadır dersin kapağını açmadım.Ön bahçe arka bahçe derken günün sonunda ölü bi şekilde uykuya gidiyordum.Ablamın evlenmesine 5 hafta kaldı. Sanki bu koşuşturma hiç bitmicek gibi geliyor.Ne zormuş aileden birinin evlenmesi ya. Abim,canım abim gurbet ellerde kendi başına evlendiği için sanki başkasının düğününe gider gibi gitmişiz. Zaten üniversitedeydim o zaman,hiçbişey dert olmamıştı. Tatil gibi geldim geri döndüm.

Kıyafetimi bile düşünmemiştim.Şimdi kınada ne giycez düğünde ne giycez dert oldu tüm aileye. Kınadan nefret ederim,bu yüzden djlik yapıcam ben kenarda =) Şarkılarla müzik sistemi benim işim. ''Aaa hadi kalk oturmaya mı geldin'' diyemicek kimse,şükür =)

Kaç gündür içimde dolanan kara bulutları savdım. Dün egzersizime ve yürüyüşüme başladım.Bide Kelogs K =) Dersin başınada oturdum bugün.Aslında bunların çoğu bi arkadaşım sayesinde oldu.Hayatımıza dokunupta şekil vermeyen var mıdır acaba? Çok önemli bi konu insan seçimi.Hiç dikkat etmediğimiz bi konu ama aslında ne geliyosa başımıza iyi-kötü,insanlar tarafından.Biz müsade ettiğimiz ölçüde kırılıyoruz.. Ben otokontrol manyağıyım ama kaderci olmaya karar verdim biraz. Umarım kırılmam..

Geçtiğimiz haftasonuda babam buradaydı.Manisada baya yalnızlık çekiyo kıyamadım.Yinede evlenmesini istemem.Adında üvey geçipte iyi davranıcak biri olur mu? Bilmiyorum.Annemde bi kere tattık bu duyguyu.Her ikisi içinde bir daha istemiyorum.Ama tabi kafaya koyarlarsa birini,ikisi içinde ağzımı açamam. Aslında tek isteğim mutlu olması tüm ailemin.Ne şekilde olucaklarsa.. Düşünüyorumda acaba benim ailem kadar hakedeni var mıdır mutlu olmayı.. Pek çok yıkılmayan aileden daha iyi bi haldeyiz.Çok şükür. Aslında düğün için birazda bu nedenle endişeliyiz hepimiz.İnsanların çoğu sadece annem-babam ayrı diye nasıl bi düğün olabilir merakından gelicek.Bu yüzdende it gibi çalışıyoruz hepimiz.Kusursuz bi düğün olmasını istiyoruz.İnşallah öylede olur..


Bugün..İki gün önce ameleler gibi topladığımız (annemin yanlış deyimiyle hamele =)) ön bahçemize toprak,saksı ve tohum aldım.40 kilo hemde ouuff..Bir hafta önce ablamla okula gidip öğrencilerine çiçek yetiştirmeyi göstermiştim.Onlarda çimen çimen olmuşlar.Gaza geldim biliyorum demekki diye koca toprağı sürükleyerek getirdim eve. Ellerim tırnaklarım toprak oldu ama mis gibide kokuyordu. Hercai menekşe ve kır çiçekleri tohumu almıştım güzelce ektim.Topraklada kapattım,can sularınıda döktüm.İnşallah güzel olurlar. Ouyy en çok sarı-siyah seviyorum menekşeyi..Fotoorafını koyucam adam gibi çıkarlarsa.Biraz itiş tepiş çıkma ihtimalleri var çünkü tohumlar bidicik,aralıkları düzgün yapamadım =)

İnsanın beyni rahat olunca beden yorgunluu hiç çektirmiyor. Umarım böyle devam eder..

4 İz bırakanlar:

sLyGhosT dedi ki...

Düğün için yapmak istediklerin güzel birşey ama meraktan gelen o misafirler sen herşeyi kusursuzda yapsan illaki birşeyler bulurlar. Bunlar bundan zevk alıyorlar başkalarının eksiklerini konuşmayı dedikodu yapmayı aşalamayı falan onun için sen ben yaptım oldu de gitsin benim için kusursuzdu daha iyisini yapabilirseniz en iyisi budur =)(baya bi devrik cümle)

Kendinide bunalıma sokma börtü böcek güzel şeyler takılmaya devam et =)

Wilwarin dedi ki...

Canımsın.. =) Ne diyim ben sana Ünal yaa.. Teşekkür ederim. Senin gibi bi arkadaşa sahip olduum için çok şanslıyım,farkındayım. Hesap ettimde 6. senesindeyiz arkadaşlıımısın =) İnş böyle kalırız hep ;)

RoNaLDiNHo dedi ki...

düğünlerin wazgeçilmez ismi wiwi... benim düğünümüde sen organize edermisin :))

Wilwarin dedi ki...

Ederim taby seve seve =)