12 Nisan 2009 Pazar

'Haşim'in yatayı'

Abimle ablam ufakken alınan ranzamız hala sapasağlam duruyor. Düğün sırası çok misafir olucağı için odalardan birine indirip kurduk. Bilgisayarda orda,bende orda yatıyorum.

Az önce müzik dinliyordum pcde. Başımı yana çevirdim.Bi baktım üst ranzanın tahtasında bişey yazıyo.. Abim ufakken yazmış ve hiçbirimiz görmemişiz.Muhtemelen o bile unutmuştur. 'Haşim'in yatayı' yazmış eğri büğrü =) Bide yanına aşağıyı gösteren ok işaretleri çizmiş =) Anneme anlattım hemen geldi.Öyle özlemişiz ki tahtayı okşuyorus gözlerimiz doldu fln. Bi süre sonra aydık gülmeye başladık =)

Abiminde morali bozuk bu sıralar çok. Dedim onada mail atiimde gülümsesin..


'' Sana şeker bişey anlatıcam..
Pc başında oturuyordum az önce.Başımı yana bi çevirdim.Tam ranzanın tahtasına deydi gözüm. Sen muhtemelen daha yeni yazmayı örendiğin dönemlerde yazı yazmışsın.Hiçbirimiz görmemişiz daha önce =) Şöle yazıyo..' Haşim'in Yatayı ' =))))

Ok işareti yapmışsın bide yanlarına aşağıya dooru. Anneme anlattım koşa koşa geldi.Deminden beri orayı seviyorus bi gülüyorus bi ağlıyorus =)
Sinirlerimiz bozuldu iice =)
Yazdığın zamanı hatırlarsında mutlu olursun diye anlatiim dedim sana da.Ama şimdi orası 'Betüşün yatayı' =)) ''




..Seni seviyorum abicim..

1 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Kurban olurum o yataya ben :)) Canım kardeşim çok özledim ya..