27 Nisan 2009 Pazartesi

Hastayım,hastasın,hasta =(



Hayatımda hiç yapmadığım bişeyi yapmaya başladım..Dişimi sıkıyorum. Yok uyurken falan deil.Gün içinde dişlerimi sıkıyorum ve bu şakaklarımda feci bi aarıya neden oluyo..Yaklaşık bir aydır yapıyorum bunu.Yapmamak istiyorum ama özellikle bişeyi düşünüyorsam istem dışı sıkıyorum. Bazen uzun süre konuşmuyorum sonra farkediyorumki kilitlenmiş dişlerim.Çenem başım öyle çok ağrıyorki daha sonraki yarım saatte tamam artık ölüyorum falan diyorum =)




İkinci bi rahatsıslıımda adının huzursuz bacak sendromu olduunu duyduum bacak sorunum. Özellikle uyumak üzereyken ya da uykumda bacaklarımda sabit durmama isteği oluyor. Devamlı oynatmam gerekiyor.Eğer oynatmaz inat edersemde içinden bi sinir attırıyo havaya bacaamı =( Bazen kollarımda da aynı şey oluyor. Bu rahatsızlıın başlarında sadece sallamam yetiyordu ayaamı.Ara ara oluyordu zaten.Aldırmadım.Şimdi ilerledi.Dahada nereye kadar ilerlicek bilmiyorum. Bazı geceler bacağımdaki bi kas kasılıyo ve onun acısıyla uyanıyorum.Onu ovuyorum açılıyor yavaş yavaş,ancak öyle tekrar uyuyabiliyorum.


Nasıl ki fazla kendini dinlemek,hastalık hastası olmak iyi deilse kendimizi dinlemememizde kötü bi durum. Herşeye zamanında müdahale etmek en doorusu.Ama işte bazen hayat elvermiyo temkinli davranmaya.. Bikaç gündürde boynumla kulaamın arasında bi şişlik vardı.Ablamı doktora götürmüşken ona bari baktırayım dedim. Egzama falan deilmiş Allahtan.. Bu çok daha fazla büyürdü iyiki erken geldiniz dedi doktor hanım.4 tanede ilaç yazdı..


Bi sakatlık varya bende bugünlerde,hady bakalım.. =)

13 İz bırakanlar:

ashure dedi ki...

bunlar hep ablanin yuzunden oluyor bence haberin olsun:)

Wilwarin dedi ki...

A ah niyeky? Bişe yapmadı O =(

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

ashure sen ara bozucu falanmısın kardeşim hıı?? Şu evde kalmış 2 haftam. Neyseki aşureyi severim hadi affettim :P

Büt stresten tamamen ablacım,şu düğünümün olacağı salonu gördüğünden beri böylesin sen bi rahat ol gevşe :) Huysuz bacak geçti bende refsandan ayrılınca :)) Seninde düğün bitince geçecek dert etme ve çok üzerinde durma ;)

Wilwarin dedi ki...

Üzerinde durmuyorumda sadece üzülüyorum.Hiç hasta fln olmiyim istiyorum..Neyse geçicekler inş.Hepinizle dalga geçiyordum nerden bilirdim düün salonunu görünce dank edicekte stres olucam =)

Ashure çok iyidir ablacım öle şeeler düşünmes =) Düün yüsünden olduunu sölemek istedi sanırım =)

ayliz dedi ki...

çok geçmiş olsun bu dumlar öyle hafife alınacak şeyler değil ya çok fazla strestesiniz yada acil bir doktora görünmelisiniz ileride pişmanlık yaşamanıza neden olabilir
geç kalımış lıktan ötürü.
tabi siz daha iyi bilirsinizdir

Wilwarin dedi ki...

Ayliz ne kadar düşüncelisin.. =) O süt mısırlarından bana yollarsan hiçbişeyim kalmas bak =)

Teşekkür ederim..

ashure dedi ki...

yok aranizi filan bozmaya calismiyorum.. ne haddime zaten.

~PakKaramu~ dedi ki...

Visit you

Adsız dedi ki...

Anksiyete bozukluğu ..
kas kasılması,dişleri istemdışı sıkman..

Wilwarin dedi ki...

Neyim bozuk yani? =)) Daha halk diliyle anlatsaydın keşke doktorcum =)

Adsız dedi ki...

kaygı,korku bozuklugu..bilinçatında kaygı ve korkular var.Depresyonda var..Asosyal bi yaşam.Buna sebebiyet veren bilg başında aşırı durman.
Bilg a bagımlı gibi hissediyor musun kendini?
Bilg olmasa arar mısın örneğin?Sanki bi çay gibi canın çeker mi?
Big başında hiç bi işin olmadıgı halde ordan oraya amaçsızca saatlerce dolaşır sonra ondanda zevk almadıgın olur mu?

Doktor degilim doktora gitmeni tavsiye ederim.

Wilwarin dedi ki...

Yok bağımlı deilim bilgisayara ya da internete ama panik atak var sanırım bende.Bilinçaltımda korkularım kaygılarım çok şu sıralar. Senelerce okula gidip bir sonraki seneden korkusu olmamış biri için okul hayatının bitmesi depresyona neden olabilir doorudur.. Doktor deilsinis ama maşallahınıs var =)

Adsız dedi ki...

Yukarıda anlattıklarım bende varda:)
Doktor kadar bilgili olduk artık..kendi kendime tanı koyup tedavi edebiliyorum :))