30 Nisan 2009 Perşembe

Hepinizi benzeticem



Ergenlik dönemimde devamlı hala ve komşu kızlarına benzetilmemle başlayan maceram şu gün hala sürmekte..

İnsanlar neden birine benzetilmekten hoşlanmadıımı anlayamıyorlar.Düşünsenize biri size bakıyo ve o an başka biri aklına geliyor..O dakikada artık size her baktıında diğer şahsı görücek. Belki konuştuklarımı bile dinlemiyorlar o sıra.. Kafasından tam olarak yüzümün hangi taraflarının benzediğini düşünüyor. Hadi hala kızı/komşu kızı neyse.. Sonuçta bi merak uyandırıcak insanlar değiller.. Ama Bergüzar Korelse benzediğin sanky sen Bergüzarın temsilcisi,onun halktaki bi yüzüymüşsün gibi bi muamele görüyosun. Yinede en az rahatsız olduum ve kendimi en çok benzettiğim Bergüzar.. Hem yine sadece Bergüzar olsa iyi. Bu zamana kadar üç ayrı kişiden duyduum bi benzetme varki yüzü bile yok onun =) Pamuk prenses.. O kim ya? Hocam bi destekli salla dimy. Hayır seni pamuk prensese benzeten adamada 'Saçmalama be mal herif öyle bi insan mı var sanky?' diyemiyosunky. Tatlı tatlı gülüyosun sanky hakkaten pamuk prensesmişsin gibi.Ne diyim..

Bide benzeten insanlarda şöyle bişey var.(Çok herkese herşeye benseyince ortak özelliklerini fln bulmaya başladım insanların.. =) 'Aaa sen bilmem kime bensiyosun' demiyorlarda direk benzediğin kişinin adıyla hitap ediyorlar. Bi konuşma ortamında çok tanımadığım bi çocuk 'Sen sus Jülide' dedi bana. Jülide Ateşe benzetmiş meer hasbam. Arka sıradakilerden Zehra,Çarkıfelekten Tuğçe San,Liv tyler ve Audrey hepburn.. Ve yemin ederim bitanesinede benzemiyorum.Andırmıyorum bile hatta. Ama bu saydıklarımı hep birden fazla insan benzetti.


Bazen aşırı alakasız insanlara da benzetenler çıkıyo..Mesela babam.. Bir İstanbul masalındaki Esmaya benzetmişti. Bi başka zamanda biri Elif demişti bana.Ablamın adı da Şevval Elif olduu için karıştırdılar yine sandım. Çocukluumusdan beri karıştırırlar hep.. Meerse kurtlar vadisindeki Elife bensetmiş.. En minyonundan en irisine en sevimlisinden en çirkinine herkese herşeye benseyebilen bi tipim olmasından rahatsızım ! Duyun beny artık bensetmeyin kimseye ben sadece Betüşüm ya =( Bi allaan kulu da desin ki 'Ya senin ne kadar sana has bi tipin var' ya da 'Ya Büt sen gördüüm kimseye bensemiyosun' falan. Nerdee..

7 İz bırakanlar:

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Büt yazını okuyacakken resmi gördüm ve ne düşündüm biliyomusun 'bu fotoyu ne zaman çektirmiş ki bu' :))) Ne kadar Bergüzar'a benziyorsun :)))

Hayır benzemen bişi değil de bari dublörlük teklifi falan alsan da bu işten para kazansan. :P

Seni seviyorum Bergüzar,Tuğçe,Elif,Jülide,Audrey ve Pambık :)))

Wilwarin dedi ki...

Delyy =))

İsMurat dedi ki...

Hah ha guzel bir baslik... Beni de en cok Orlando Bloom denen bebeye benzetiyorlardu bazen ve hatta saçımı uazatmam için beni çileden çıkaran arkadaşlarım olmadı değil ama ben yer miyim, yemem tabi :)

Şimdi gel gör ki, o vatandaş unutuldu ve ben de kalakaldım ortada.. Sanırım artık kimseye benzetemiyorlar :)

Wilwarin dedi ki...

Unutulur mu Orlando yahu =) Ben Orlandoya bensesem hiç şikayetci olmasdım =P

haşim dedi ki...

Canım yaw henüz yazıyı okuma fırsatı bulamadım ama bu fotoğrafı ne zaman çektirdin sen? Güzel çıkmışsın

keLebek dedi ki...

artık şüphem yok biz ikiziz sanırım :|
zira beni de herkes ama herkes illa ki bir tanıdığına benzetir.
hele ilk tanıstıklarım..
ayy aynı kuzenimin sevgilisi
ayyy aynı orta okul arkadaşım..
en son okulun medikosunda hemşirenin lise arkadaşına benzeyince
yıldım vazgeçtim ve kabullendim.
herkese benziyorum ben arkadaş :|
diye :)
ve evet biz 2 farklı şehirlerin iki aynı insanıyız.
günün şoku olsun bu da =)

Wilwarin dedi ki...

Ben dünden beri atlatamadım o şoku zaten =) Dur bakalım daha nelerimiz çıkıcak =)