6 Nisan 2009 Pazartesi

Yine yaktın beny Gülben.. =(



Kaç gündür Nil'in son albümünü post yapıcam.. Hep bi aksilikler oldu.. İnşallah yapıcam albüm eskimeden bigün =) Ama söz konusu Gülben olunca herşey bi beklesin..

Geçen hafta Canım Ailem'i izlediyseniz sonundaki şarkıyı hatırlıyorsunuzdur. Gülben ergenin yeni albümünden;kördüğüm.. Şöyle bi nakaratı varki cayır cayır yakıyo adamı..


Gördüğüm sadece senden ibaret
Kördüğüm sadece senden ibaret..


Kulağım beni yanıltmıyorsa stüdyosunu değiştirmiş olmalı.Ses kayıtlarında bi farklılık var.Kulağınızı tırmalamıyor asla.. Eskisi gibi buğulu bi ses yok.Gayet net..

Bülent Ortaçgil'in 'Bu su hiç durmaz' şarkısını söylemiş.Ben bayıldım.Çok hissederek söylemiş şarkılarını.. Ve birde Mfö'nün 'Tam ortasındayım' şarkısını seslendirmiş. İki sanatçınında şarkısını seslendirmek büyük cesaret.Gayette güzel altından kalkmış.Yerim onu ben.. =)

Kar gibi örttün üstümü içimde tüm çicekler birer birer titrediler
Uykusuzluğundan belli kafanda birikintiler teker teker döküldüler
Sen hep kendine önlemler aldın,ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var bu su hiç durmaz..


'Üzgünüm' ve 'Söz' isimli şarkıları da ayrı bi güzel. Müzikleri çok hoş ve Gülbenden başka kimsenin sesine gitmicekmiş gibi bi havası var.'Söz' ve 'Bir şans daha' parçaları sadece hareketli sanırım.. Bu albümde herkesin bildiği bi şarkı var ki Bkm'den Oğuzhanla Gülben Ergen'in beraber söylediği 'Giden günlerim oldu'. Ben Oğuzhan olduunu daha yeni örendim.Öykü&Berk kardeşlerdeki Berk sanmıştım. Onun sesine benziyo çünkü çok. Sözlerde Oğuzhana ait..Süper bi düet olmuş..
Şarkıların pek çoğu çok içten ve çok can acıtıcı olmuşlar.. Gülben böyle harika işler yaptıkca Hülyayı düşünüyorum içimin yağları eriyor.. Bananeyse.. =)


Seny seviyoruz Gülben ! ;)

0 İz bırakanlar: