12 Mayıs 2009 Salı

Hiç miyim suç muyum? Ben kimim?


'..Demek aileden bi sen bi baltaya sap olamamışsın...'

'..Hayır bak şöyle düşün,eğer sende dgsyi kazanabilecek kapasite olsaydı össde mühendisliği kazanırdın zaten...'

...

Bunların bi benzerlerini ben hergün kendime söylerken bunu bi başkasından duymak bu kadar şaşırtmamalıydı.Ama şaşırttı.Çok canım acıdı ama ağlamadım. Şaşkınlığım ağır bastı aslında.. İş arkadaşım kurdu bana bu cümleleri.Hemde daha bugün iş yerinde üçüncü günüm..Tanımadığı bi insanı kırmaktan nasılda çekinmiyor insanlar.Ne yaşadın?Ne oldu? Neden?Niye? demeden nasılda o kocaman kelimelerle mantıklı cümleler kurduklarını sanıyorlar.. Bilmem inanırmısınıs.. Kendimden çok ona üzüldüm ben.Çünkü evet ben bi baltaya sap olamadım ve evet dgsyi kazanmam bir rüyadan ibaret olabilir ama kimsenin kalbini kırmadım.Hatta O beni tanımadan rahat rahat konuşup kırabildi ama ben hiçbişey demedim.3. yıkıcı cümlesinden sonra çıktım yukarıya.. İçimden kendimle konuştum.Hep yaparım bunu.. Yaptığı şeyin ne derece gereksiz ve kırıcı olduunu düşündüm.Yazık! dedim..Elektroniği örenmişsin ama insanlığı örenememişsin dedim.Benim şu cümleyi bile kuracak yeteneğim yokken nasıl insanlar yüzüme baka baka beni bu kadar kırabiliyorlar?

Fazla düşünmemeli ve fazla takmamalıyım galiba.Böyle böyle ayak uydurulmuyor mu zaten? Kırıldıkca kırma yetimiz gelişiyor..Hepimiz birer hödük olup çıkıcaz bi zaman.
...


Haftanın 6 günü,günde 12 saat çalışmaya tav oldum.Sıkıntılı zamanlarımdayım.Hatta hiçbişey istediğim gibi deil.. Yinede o salak umudum hala kalbimde atıyor.Ailenin yüz karası olabilirim ama benimde umutlarım var =)
Mutsuz postlar yazmayı sevmiyorum.Fakat anca böyle rahatlanıyo.. Bi dahakine telafi ederim ;)

4 İz bırakanlar:

Bugra dedi ki...

Uzun zamandan sonra gelen bir post sevindirdi :)

$unu soyleyebilirim ki e$$eklik etmi$ kim yaptıysa. Pozisyonu vs. bilmiyorum ama bunu soyleyen insan seninle aynı yerde olduğunun farkında olmayacak kadar ...

Neyse,

Hiç gerek yok. Maalesef i$ ya$antısı böyle, tam bir psikolojik sava$.

Sen kendini bildikten sonra, bırak insanlar ne derlerse desinler.. Ozellikle seni tanımayan insanlar.

Mutlu ak$amlar :)

Wilwarin dedi ki...

Teşekkür ederim Buura =) Sende beny tanımıyorsun ama bak moral vermeye çalışıyorsun.Konu tanımakta deil aslında.. Hatta tanımadıklarına daha çekinmeden kendilerini açığa vuruyor insanlar.

Böyle kalbimin büzüldüğünü hissettim bi an. Ama geçti artık eski boyutunda kocaman atıyo ;)

İsMurat dedi ki...

He he, sanırım benim kadar kimse iyi anlayamaz durumu :)

Neydi o günler öyle... Tam 3 yıldır üst üste ÖSS'yi kazanamamışım ve de ailenin tescilli malı ve gerizekalısı ve de eziği olmuştum...

Hatta senin ki benimkilerden daha hafif gibi bence. Çünkü kim görse "aaa bak mal geliyo" diyordu :)

Sonuç olarak her şeyi unut ve anın tadını çıkar derim...İnsanlar biraz empati yapabilseler diyecem ama nerdeee.

Haa bu arada şimdi o ÖSS denen sınavı kazandık ve aha da mezun oluyoruz ancak ne fayda :)

Wilwarin dedi ki...

Çok mutlu oldum senin adına içimin yaaları eridi =)
Kazanamadığım bişeyde yok aslında öss dönemim zor bi dönemdi.Annem babam ayrılmak için benim üniversiteye gitmemi bekliyorlardı,ablam abim evde deillerdi pek çok şeyle ben başetmek zorundaydım.Sadece iki seneliği kazanabildim.Ki o bile büyük bişeydi öyle bi zaman için..Ama gelde insanlara anlat bunu =)

Umarım bende senin gibi kafalarına kafalarına vururum diplomamı =)