18 Mayıs 2009 Pazartesi

Kebelek!

Norveçli fotoğrafçı Kjell Sandved, makinesiyle 40 yıl dünyayı dolaşarak, rengarenk kelebeklerden müthiş bir koleksiyon oluşturdu. Sandved, kelebek kanatlarındaki şekillerin, harfleri andırdığını fark edince, alfabeyi fotoğraflamaya karar vermiş ve ortaya işte bu sanat eseri çıkmış...


13 İz bırakanlar:

ALIK KIRMIZI BALIK dedi ki...

"ben kırmızılı
anlatsamda blogumun adresini değiştirdim,
artık alık kırmızı balık olarak bu yeni adresimde,devam ediyorum...
bilgilerinize..."

ashure dedi ki...

Desenler super, doga mucize dolu bir harmoni.. su guzelliklere nekadar baksan doyamazsin.. vay be norvecli be.

Bugra dedi ki...

Mmmm, super !

Elinde bütün harfler varmı ki? :)

Wilwarin dedi ki...

Teşekkür ederis kırmızı,bizde seny takip etmeye devam edices =)

Wilwarin dedi ki...

Ashure =)
Keşke kelebeklerin tamamını koysaymış diye düşündüm ben görünce..Bide öldürmüş mü nasıl kıymış fln.. Hiç senin gibi tadını çıkarmadım.Utandım bak şimdi kendimden. =)

Wilwarin dedi ki...

Buura en güzel 'B' harfi kanadı ama dimy =)

Bugra dedi ki...

S'ninki de fena degil sanki :)

Wilwarin dedi ki...

Vaayy.. 'S'eni 'S'eniii.. =)

ashure dedi ki...

bak su guzellige dayanamayip tekrar tekrar baktim... muthis birsey. Kelebek ciftligine gidemedim bu siralar firsat kolluyorum yeri uzak biraz cok sevecegin bir yazi olucak kesin... tekrar diyorum vaybe norvecli be:)

Wilwarin dedi ki...

E aşkolsun Ashure =( Bu bana yapılır mı nerden bulucam şimdi ben kelebek çiftliini =( Ceza olarak çabuk gidip çabuk yazıyosun,bi hafta süren!

ashure dedi ki...

bir haftaya olmaz o canim ya, ben nairobideyim, ciftlik mombasada 2 hafta sonra buyuk ihtimalle turkiyedeyim geldigimde yapabilirim onu...

Wilwarin dedi ki...

Peky tamam =( Houff =(

Arzu Pınar dedi ki...

müthiş ya. insanlar nelere dikkat ediyor.