25 Haziran 2009 Perşembe

Dibe vurmak?!


Bi yolda yürüyorum.Bir yerlere gidiyorum.Aklım ermiyo bu kocaman döngüye ama hep mi hayırsız olanı istemiş kalbim? Hep mi yanlışlardaymış gözüm.Hayırlısı buymuşlarla büktüm dudaklarımı.Bekliyorum. Bu süreçte ne yapmalıyım bilmiyorum ama kocaman bi hiçlikte hissediyorum kendimi..
Hayatta sadece okumak istedim.Şu 'yeteneğim' dediklerimi mesleğime dönüştürmek istedim. Bir yılda üç şehir değiştirdim.Neresinin benim için iyi olacağına kafa patlattım saatlerce. Dersaneye başladım.Evet çok iyi bi dersane örencisi olmadım hiçbi zaman ama umutlarım vardı. Dgs yaklaştıkca şekillenen umutlarım.

Ve hala kendimi inandıramıyorum bu olaya. Dgs başvuru haftasını kaçırdım.Şu anda bir sene daha uzadı herşey.. Bütün hayallerimi bi sene dondurmam gerekli. Bunu yapıcak gücüm var mı bilmiyorum ama olmasa neye yarar?

Bu bir senedeki en zor haftam başvuru haftasıymış.Ablamın düğününden sonraki hafta. Benim işe başladığım ve işten çıkmamak için direndiğim ilk hafta. Yinede hiçbişey bahane olamaz bu aptallığıma. Hiçbi amacım kalmamış gibi hissediyorum. Hayatta en çok istediğim şey okumak ve ailemin yüzünü yere eydirmemek. Ama her ikisinide kaybettim tek bi hareketle. Hiçbi zaman abime layık bi kardeş olamıcam. En çokta o acıtıyor canımı.

Biliyorum bi hayır vardır bunda da. Denildiği gibi,unutana deil unutturana bakıcaksın.. İnş boşa deildir kalbimdeki bu sancı..

Dibe vurmak bu olsa gerek.

4 İz bırakanlar:

Bugra dedi ki...

Dibe vurmak olarak algılama.. Sende söylemi$sin, her$eyde vardır bir hayır..

Hem sen nerelerdesin bakim? :)

Wilwarin dedi ki...

Bu yazıyı yazalı aslında baya oldu ama yayınlamamıştım. Depresyondaydım ufaktan =)
Artık yazıcam devamlı merak etme =) Teşekkür ederim,unutmamışsın.

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Ne demek ailemin başını yere eğdirmek,biz seninle herzaman gurur duyduk,duyuyoruz da. Okumakla senin insanlık vasıflarının hiçbiri var olmuyor emin ol. Senin olmadığın bir yerde hiçbirimiz keyif bile almıyoruz bu sana yetmezmi? :)

nesrin dedi ki...

Elifim duygularıma tercüman oldun tamamen katılıyorum sana ve sizlerle gurur duyuyorum =)Hiç üzmediniz ve utandırmadınız hayatta becerebildiğim 3 mükemmel bşarım sizsiniz.....(hale bakın yazılarım bile fiyasko =P)