15 Temmuz 2009 Çarşamba

Have to go,want to go,cant go.



Gitmek istiyorum..Ve çaktırmamak.


Bi telefon almak ve koşa koşa gitmek istiyorum.'Gitmeliyim' demek istiyorum.Tüh ya tamda bi düzen kurmuştum diyerek kandırmak istiyorum hepinizi. Gitmek ve terketmemiş olmak istiyorum.


İstemeden gidiyo görünmek,bavullarımı yavaş ve isteksiz toplamak ama road runner hızında kaçmak istiyorum. Gittiğime deil,kalanlara deil,kaldığım zamanlara ağlamak istiyorum.. Başkalarının ne istediğini asla düşünmemek aynı zamanda da bencil olmamak istiyorum. Hem gitmek hemde hala aynı derecede sevilmek. Hem gittiğime mutlu olmak hemde mutlu olduuma vicdan azabı çekmemek istiyorum.

E hadi git de. Hadi yap. Biliyorum yaparsın de.Bilirim hep yapmak istedin..



Hatta al götür.Olmaz mı? Benim ne bahane bulacak ne hesap vericek gücüm var.E zorla götürüldüm diyim bende.. Hay aksi bak hiçte istememiştim aslında diyim. Kolumdan tut,al götür. Kendi hayatına götür beni. Sıkıldım kendi derdimden,birazda seninkilerle debeleniim.Hatta anasını satiim nasılsa gitmiş olmıcaz mı tut Japonyaya götür. Ağlamıcam,söz. Hepsine gülümsicem. Burdakilere tanımadığım ayrıcalığı oradakilere tanıcam. Kanımdan canımdan vatanımdan olanlara göstermediğim sabrı elin japonuna göstericem. E kurtuluşumuz ya. Kötüyüm dimi.. Biliyorum kötü olucam bende. Korktuğum gibi bencil ve kötü.

3 İz bırakanlar:

www.hasimsolmaz.com dedi ki...

Kartel, balon cesetleri komiklikler şakalar falan...

iyiydik hacım.

Ne ayak gittigidiyor.com kıvamları?


Heee annadııııım.


Bize geliyosun seen!

Tabii canım tam vakti, atla gel.


Aricam seni.

Wilwarin dedi ki...

=))

Yok hacım geçti gitti bile,esiyo öyle arada =)
Canımsın sen benim.

Bugra dedi ki...

Arada çekip gitmeler iyidir.. Dü$ünmesi bile..

Hele ki kötü olmak, süper.. :)