8 Temmuz 2009 Çarşamba

Hay aksi!

Koluma herifin sigara külü deydi..Bişeyde demedim ha. Dönüp bakmadım bile.Kolumdaki acının sebebini idrak ettiğimde çok geçti dönmek için. Akşam ablama söyleyince bana şöyle bi soru sordu:'Neden kavga etmedin??' Çingeneyim ya ben.

...

Hani köpük köpek vardı ya.. Elimi ısırıcaktı az kalsın.Çok kötü kükredi ve dişini gösterdi bana.Gözleri kıpkırmızıydı.Isırmak deildi amacı ama biraz daha orada dursam saldırıcaktı. Hayır,köpek fobim geri gelmedi.Aksine daha az korkuyorum artık. Belkide ısırttırmalıydım.Bende ters tepiyo herşey..
Ablama köpeğin ısırdığını söylediğimde korktun mu dedi.Hayır kırıldım dedim.Kahkaha attı biçok biçok.Ama gerçekten kırıldım be. Tanıyordu beni.Hatta bi ara belediye aldı götürdü.Çok üzülmüştüm.Döndüünde yola çıkmıştı önüme kadar gelmişti.Şimdi noldu? Dişlerini gösterdiğinde 'oğlum,benim tanımadın mı' falan dicektim.Ama çok kırıldım.Korkumu bile bastırdı kırgınlığım.Döndüm arkamı gittim.Küsüz şimdi. Bugün gördüm kafamı çevirdim.Zaten oda esniyodu.. =) Köpeğe bile küsebilitem var.
...

Dünde şirketimizin yaptığı ve parasını alamadığımız bi işin parasını aldık. Bir sürü banka işi çıktı tabii.. Çabucak bitsin diye tam gaz yürürken gözüme sinek girdi.Ovalarken kalemim aktı.Elim yanaam simsiyah oldu.Biliyordum o an çirkinleşmiştim ama gözümün yanması daha kötüydü. Bütün parmaklarımı tek tek yolladım gözüme.Hiçbiri alıp gelemedi sineği.Ta işyerine kadar sinekle gittim. Ve telaşımızdan makyajımı tazeleyemedim.Akşama kadar bi gözüm siyah kalemli bi gözüm tertemiz makyajsız gezdim öyle =)) Napiim ya. Bi gözüm sürmeli bi gözüm sürmesizde doğmuş olabilirdim.Allah korusun dimi.Bölesi daha iyi.

...

Bunlar gibi daha bir sürü saçmalık geliyor başıma.Ayaklarımın devamlı takılması burkulması da cabası. Üstünde bi ağırlık var gibi gelince birine para verirmişsin.Bugünde dükkana işitme engelli bi kız geldi.Bende ağzımı yara yara hoşgeldiniiizz diyordum.İlerideki masadayım duymaz diye.Meer zaten duyamazmış.Elime kart verdi.Anahtarlık satıyormuş.Aldım bitane bakalım şimdilik iyiyim.

İnşallah başıma gelenler son olur..

2 İz bırakanlar:

www.hasimsolmaz.com dedi ki...

Yazılarına yorum yazmadım deyi okumuyorum zannetme büt.

Yalnız, ciddi bir biçimde dikkatimi çeken bir şey var yazılarında. Bi üniversite yıllarında Sabah Gazetesinde Mansur Forutan vardı. Kontrolsüz, içten, dilediği gibi yazan ve yazarken "ulan bu cümle falanca mı oldu? yanlış anlaşılır mıyım?" vs.'den uzak bi adamdı. O gün bu gündür sayısız gazete, dergi, blog yazarı vs. okudum ama bir de sen Mansur Forutan gibi yazıyorsun.


Bu denli "geniş" yazabilmek kontrolsüz olabilmek birşeyler yazmanın en zor yönü bence. Günlük vs. yazsan Ok, anlarım, derim ki kontrole ne hacet her gece bi ben okursam okurum bu yazdıklarımı.

Seni takip eden, senin takip ettiğin tüm yazarlar bir nebze de olsun kontrollüdür. En azından yazıp yazıp silenler, çekincelerinden dolayı yazıyı "yumuşatanlar" doludur etrafında.

Sen başkasın. Bi kaptırıyorsun bayır aşşaa ecevit vitesinde, Allah ne verdi ise dökülüyor ardı sıra. Ben bile okurken "ulan bu satırı falanca bilse, bu yazdığını hüsam duysa, haççe işitse" diyorum valla.


Ama helalin var kardeşim, yaptığın her iş gibi bunu da hakkıyla yapıyorsun.


Velhasıl büt;
Yazıcı değil, yazarsın...

PS: Seni RSS'e bağladım, yazılarını ilk ben okuyuum deyi. Bir de, sen bardağın izinde teslli bulmuşsun, ben bardağı cebimde getirdim İstanbula, Naber? :P

Wilwarin dedi ki...

Sadece yazı yazma işini bu kadar güzel anlatan 'Sen'in güzel yazı yazabilen bi 'Ben' kardeşi olması gayet normal abicim. =)

'Ama helalin var kardeşim, yaptığın her iş gibi bunu da hakkıyla yapıyorsun.' Bu sözün üstünede kendime bi limonata ısmarladım hacım =))

...
Annecim.Ağlamayınız kuzum =) Bi sokak köpeenin bile sevgisine sahip çıkamıyorum,neyleyim ya =)