1 Temmuz 2009 Çarşamba

Köpük Köpek

Şu,şu ve şu yazımdan anlayacağınız gibi ben hep kedi insanı olmuşumdur. Her cinsten kedi girdi evimize küçüklüümden beri. Ve her kedisever gibi köpeklerden korktum. Sadece korkmakta deil son bir yıla kadar sevmiyordum bile köpekleri.Sonra nolduysa yavaş yavaş kanım ısındı.. Yinede bir ay öncesine kadar yolumu değiştirerek uzaklaştım onlardan.


...Eminim hikayem şöyle devam etsin isterdiniz... Ne olduysa annemin bigün kucaanda yavru köpekle eve gelmesiyle başladı. O minicik yavruyla beraber bende büyüdüm ve şimdi köpeklerden korkmuyorum.Bahçemizde de ona yakın köpek var. Yok öyle değil.. Ama yakında oda olucak umarım.


İlk sevdiğim köpek -resimde gördüünüs gibi- kocaman.İsmini köpük koydum.Köpük pis bi sokak köpeği ama ben onu çok seviyorum. Aslında yavru bi köpekle alışmaya başlamam normal olurdu ama ben köpüğü sevdim ilk. Bu hikaye size göre sıradan fakat bana göre bi geçiş dönemi bile diyebilirim.Hatta zincirlerimi kırmaya başladığim hissine kapılmama neden oldu.

Artık her türlü köpeği sevebiliyorum.Yanlarından geçebiliyorum.Ağzımı kapatmadan gülebiliyorum.Teşekkürler Corega.

5 İz bırakanlar:

Melankolia sln dedi ki...

hahah kopdum lan:D
Artık her türlü köpeği sevebiliyorum.Yanlarından geçebiliyorum.Ağzımı kapatmadan gülebiliyorum.Teşekkürler Corega.
puhahha

Wilwarin dedi ki...

=P

Bugra dedi ki...

İyidir, güzeldir köpekler.. Hele ki kedilerden pek daha bi çok :)

Şevval Elif SOLMAZ dedi ki...

Valla hastasın sen! İş yerinden bile beni koparmayı başardın

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!