Saatlerimiz 19.40.. İkea meydandan sizlere sesleniyorum =P


Uzun zaman oldu teknoloji kullanmayalı.. Neyseki interneti kullanmayı unutmadan dönebildim.Halen İstanbuldayım,yarın yola çıkıcam..

Hayatımda ilk defa Marmara adasına gittim,ilk defa gece 1de ve sabah 6da denize girdim... İlk defa inek gördüm yakından.Valla bak.. Hatta biraz yaklaştım bile.Ama ayaa kalktı korktum fıydım.. İlk defa bi köye gittim,insanlarını tanıdım,düünlerine katıldım hatta oynadım.. İlk defa dooduum günde olmayan bir doum günü kutladım..


Bu kadar plansız ve bu kadar çeşitli yerlerde uyandığım 15 günüm olmamıştı hiç..Gördüüm ortamlar çok birbiriyle alakasızdı.Ama hepsi sıcacıktı.. Her sabah içim kıpır kıpır uyandım.Her gece yatağı zor bularak ama acaip huzurla uyudum..Neden hayata tutunmamız gerektiğini anladığım nadir dönemlerden birini yaşadım. Gözüme gözüme girdi bütün güzellikler..


Hepsini anlatıcam ama önce evime odama dönmeli ve kendi içimde düzene koymalıyım yaşadıklarımı. Bu sorunu yaşamamak için not defterimle gitmiştim ama 10 parmak yazamıyorum kağıda =)


Herkese mutlu akşamlar.Bizden ayrılmayın efendim..

1 İz bırakanlar:

stickman dedi ki...

hımm ben son 15 gün naptım bi bakalım. evdeydim ya allah canımı almasın hehe :D yanına bi kamera alsan gezi programı yaparmışsın valla.