1 Eylül 2009 Salı

İçimdeki Öküz

Tam 10 gün sonra doum günüm.13 yaşıma kadar sıradan bigün olduu için,hep doum günleri 23 Nisan,1 Ocak olan insanlara özenirdim.Hep onların doum gününü kimse unutmaz sanırdım.Onlar doum günlerini daha bi sever.Birileri sesimi duymuş olucak ki ikiz kuleleri yıktı. Dünya çapında hatırlanan bigün şimdi doum günüm. Ama anladım ki belirli bigün olması bile hatırlanmaması ya da karıştırılmaması için bi sebep deil. Ve yine yıllar geçince anladım ki ben aslında doum gününü en az sallayan hatun grubundanım. Küçüklüümde her sene ajandama yazardım kutlayanları bide -sırayla. Hediye alma kısmındansa hep utanmışımdır.Çok mahcup çok tuhaf hissediyorum kendimi.O yüzden o kısmı küçükken seemezdim hiç.Ama hatırlanmasına karşı takıntım vardı. Şimdi hiç üzülmüyorum bile.Benim doum günümü sadece bana özel bi hale sokma çabasındayım.Yani millet toplaşsında parti yapsın istemiyorum.Aksine o günün bi kısmını sevdiklerimle bi kısmını da yalnız geçirsem çok mutlu olurum.Biraz koşsam biraz bakım yapsam biraz evi toplasam biraz dergi okusam.. Süper işte daha ne.

İnsanların bişeyler yapma çabasını engellemek ve bir senedir almayı düşünüpte alamadıklarımı paylaştırmak adına bu sene bi öküzlük yapsam mı diyorum. Ciddiyim. Hatta herkesin bütçesine göre böldüm bile. Çok istiyorum bu öküzlüü yapmayı. Yani durum şu.. Hediye almaktan utanıyorum ama sipariş vermekten utanmıyorum. Süper bişey olmalı ne çıkıcaanı biliceen paketi açmak. Bilmeyince ben geriliyorum çok. Bi tuhaflık mı var bende?


Ya hem bu postu doum günüme adamıcaktım ki ben aslında. Uzun süredir yazamadığım için dolu dolu bi sürü konu vardı kafamda.Hepsi karıştı.Ne bencil mahlukat şu insanoolu.

Hazır ben isteklerimi aile bireylerine bölmüşken söyleyin hatta maaşınızı da yazında aranızdan hediye almak isteyen varsa onun için de bişeyler bulmaya çalışiym bitmek tükenmek bilmeyen isteklerim arasından.. Derinlerimde! doum günü sürprizlerinden anlamayan,hatırlanmayı bile sallamamaya başlayan ve eminim ki zaman zamanda göbeğini açıp kaşıyan bi erkek yatıyo.. Seviyorum yinede içimdeki öküzü.

3 İz bırakanlar:

Miray ABRAVCI dedi ki...

doğum günü konusunda sen de benim gibisin sanırım. ben de pek önemsemem doğum günlerini.

Wilwarin dedi ki...

Erkekler genelde pek önemsemezde ben hatunum yahu biraz tuhaf kaçmıyo mu =)

akaya560 dedi ki...

iyiki doğdun ozaman :)