11 Eylül 2009 Cuma

Korkmayın,doum günüm :)

Şimdi bi başlardım kii..

Doum günümde bikaç senedir ilk kez abim yok yanımda.Babam gelir sanmıştım oda ancak bayrama gelebilicekmiş. Annemde doum günümün cumaya geldiğini unutup bi tanıdığımıza akşam yemeği için söz vermiş. Erkek arkadaşım,gelemediği gibi sabahtan beri haberde alamıyorum kendisinden.. Size bunları bi allar pullar bi yazardım kii. Ama hatun bloglarında doum günü postlarında bıktık böyle melankolik yazı görmekten.Size yapmiyim dedim bu eziyeti..Hatta bi keresinde hiçbi neden yokken doum gününde sıkıntı basan ve bu sıkıntıdan sevgilisiyle kavga eden üstüne bide çocuk suçluymuş gibi doum günümde beni üzdün diye çocuu daraltıp kendini terkettiren bi insan görmüştüm. Vardı yani yaşıyo böyle bi insan.

O nedenle sizi hiç daraltmıcam. Hatta bide harika bi video izletmek istiyorum.. Youtube'tan izleyebilir,oy kullanıp bi işe yarayabilir ve hatta kaydetsene.com'dan bilgisayarınıza indirebilirsiniz..

http://www.youtube.com/watch?v=UBz1R6T5g1k&feature=channel_page


4 İz bırakanlar:

Shera dedi ki...

Nice yıllara o halde :)

Video da harika bu arada ;)

cesetizleri dedi ki...

Kutlu olsun mutlu ol bebekim :)
nice güzel yaşlara ;)

SNaRe dedi ki...

Kaydetsene çok güzel siteymiş teşekkürler

Adsız dedi ki...

Doğum günün kutlu ve mutlu olsun kelebek :)