23 Kasım 2009 Pazartesi

Rüyalar Alem

Rüyalarımı yönetebiliyorum.Bununla alakalı hiçbi bilimsel araştırma yapmadım,merak da etmiyorum.Rezalet bi durum çünkü.. Mesela asansör görüyorsam rüyamda kabusa dönücektir o rüya. Allaan emri.. Bazen binerim inemem,bazen inerim yanlış bi yere kötü insanların olduuymuş ya da anneme babama benzeyen ama onlar olmayanmış bi yerlere. Daha saçması tam asansöre binicekken ayarsam durumu,yanımdakileri uyarıyorum.Ya ben asansöre binemem o zaman kötü şeyler oluyo hep diye.Tamam diyo onlarda.. Bide o korkunç asansör genelde aynı apartmanda hep.Bazen apartmanı merdivenlerinden tanıyıp küfretmeye başlıyorum.Çünkü action bi sahnede oluyoruz o anda. Diyorum yanımdakilere siz gidin ben bu alete bindim mi nolucaa belli olmuyo.. Bazende rüya dalgınlığı işte unutuveriyorum çıkmıyo asansör hiçbir yere.Tıkalı yollar yanlış kapılar.. Ama onun da çaresi var bende. Çok mu sıkıştım hocam? Böyle birileri falan mı kovalıyo? Asansör inemedi mi? Tek başıma yabancı bi evde kaybolmuş muyum? Kapıyorum gözümü beş saniye sonra gerçek alemdeyim. Bikaç saniye yatakta ayılamıyorum ama sonra ayılıyor ve tekrar uyuyorum. Bazen kapalı bi yerde sıkışıyorum köşeye.Kötü bi olay var yakalanırsam öldürücekler.Pencereden atlıyorum tam atlarken gözlerimi kapayıp kendimi uyandırıyorum rüyadan.Halbuki bir yerim bile kırılıcak olsa,eğer kırılmıcaanı düşünürsem aa bak sapasağlamım diye kendimi inandırsam hiçbirşeyim olmadan kalkabilirim ayağa.Ama zahmet etmiyorum.Çünkü o artık kabus hocam.. Ben nasıl ki istediğimi yapabiliyorsam o kötü adamlarda saçma şekilde aşşaada hazır bulunabilir.Tekrar yakalanabilirim.Hiç riske atamam kendimi.Gözümü kaparım uyanırım.Başka rüyamı yok,hıhh.


Sadece,tek önemli olan;rüyada olduumu anlamak. Herşeyi yapabilirim o zaman.Benden güçlüsü olmaz.Ayrıca rüyalarımda uçma yeteneğimde olduu için kötü adamlardan kaçarken hep uçarım.Yükseklik ayarımı elektrik tellerine ve ağaçlara göre ayarlıyorum.Ayaklarımı hafif aşağıya eğerek yere yavaş yavaş inebilirim.İçimden bi kuvveti yukarı ittirmekle daha da yükselebilirim.Tek ayarlayamadığım şey hızım.Önemli olan kötü rüyalarımda sadece yukarıya ulaşılamaz bir yere yükselmek olduundan hızla ilerlemek gibi bir derdim olmuyor.Dert olmayınca çözüm de düşünmüyorum demek ki..Bu nedenle hızlanmıyorum. Uçmak en güzelidir bir rüyada.Hele o aşşaada ekşimiş kötü adam suratlarını görmüyo muyum :) Ne nefis bi duygudur o ya. Bazen yanımda sevdiklerim olur.Uçamaz onlar.Bilmiyorum neden.Bencil bi insanım demek ki onlara öyle bi hak tanımıyorum.Ama asla bırakmam onları.Taşırım her zaman. İyi bi insanım ben ya :)

Abimde zavallım rüyasında sosis görünce ertesi güne hasta uyanacaanı bilirdi.. Ne zaman üşütse sosis görür.Var mı böyle sevimli bi varlık ya. Bende hasta uyursam ve özellikle ateşim varsa rüyamda olabilecek en saçma-korkunç rüyalarımı görürüm.Bir örnek vericem utanarak.. Birgün küçüğüm! ateşim var öğle vakti uyumuşum.Nasıl ağlayarak uyandım.Nasıl haksızlığa uuramış hissediyorum kendimi.Adaletsizliğin verdiği mide kasılması bile duruyo içimde,şuracıkta. Anneme koştum.Ama ben sanıyorum ki dehşet korkunç bi rüya gördüm. Anne rüyamda Serra(kuzenim) elimdeki tuzu almaya çalışıyordu.Sonra bir sürü kişi oldular.Hep havaya kaldırdım elimi ama yinede avucumdaki tuzu aldılar.Tuz lan tuz.Kıtlık mı var bırak alsınlar.Hiçbişey bilmiyosan savur elini isterlerse yerden toplasınlar,be dingil..Böyle normal anlatamıyorum bide.Ağlıyorum tıkanıyorum falan ara ara.. :) Ablam hala dalga geçiyo bu rüyamla.. Vermicektin o tuzu,ondan böylesin sen :)

Onu bunu bilmem,rüyalar alem..

Gerçek hayat da böyle değil midir? Sadece içinde bulunduumuz döngüden kurtulmak istememiz yeterli.Önemli olan rüyanın farkına varmak.Eğer herşeyin bi çözümü olduunun idrakındaysak illaki çıkacak gücümüz de içimizde bir yerlerde vardır.Hayatlarımıza derdi koyan dermanı da her zaman yanında verir..

.......

Sadece rüya da deil yatak olayının bende çok değişik hikayeleri vardır. Ufakken ranzamızın üstüne zar zor bisikletini çıkarıp,yataan üstünde bisiklet sürmeye çalışan sonra da kafa üstü düşen benim.. Annemler akşam oturmalarından dönerken kapı sesi duyunca yastık yorgan birbirine karıştırarak uyuyo numarası yapmaya çalışan abi-ablamı gülerek ya da göz kırpıştırarak ele veren benim.. Üç kardeş annemlerin yataanda koşuşturmaca oynarken köşede virajı alamayıp yere çakılan yine benim..