10 Şubat 2010 Çarşamba

Sıçışlardayım

Bi blogcu yoğun bi dönemindeyse kafasında bir sürü eskiz post birikir.Onu yaziim,şurayı yaziim,şu konuya değiniym.. Fakat en az post çıkardığın dönemlerde bu dönemlere tekabül ediyo nedense.


Bende iki haftadır Afyon,Denizli,Bursa..Gezdim gezdim.. Nargilesizlikten geberiyormuşum gibi her gittiğim yerde nargile içtim-hala yuvarlayamıyorum dumanı-.. Sevdiğim özlediğim insanlara kavuştum. Yeni ve çok tuhaf insanlar tanıdım.Mavi saçımla ulucamiye girerken tüm gözleri üzerimde hissettim. Ama tek bi postluk olayı kafamda toparlayamadım.

Amma velakin sıçışlarda olduum konu bu değil. İçinde bulunduum kısır döngüde daha önce hissettiklerime denk geldi kalbim. Döndüm dolaştım yine içimdeki aşka tosladım. Hiçkimse o adama benzemiyo.Ne kadar heyecan duyarsam duyayım onunki kadar uzun süreli olmuyo. Ve hala ben o adamı bulamadım.Evet aşığım.Ona aşığım.Bir türlü gerçek bi insanla bütünleştiremiyorum onu.Herkes öyle kusurlu kalıyor ki yanında.. Gerçekten herkes için doğru bi insan var mıdır? Yoksa ben zaman zaman fazla mı hayalperestleşiyorum.. Tanımadığı birine aşık olan ben miyimdir acaba sadece.. Onunda kusurları var biliyorum.Benim düzeltmeye kadir olduum kusurlar.Bütünleşmemizi sağlıcak olanlardan..

Böyle saçmaladığımada bakmayın realist bi insanımdır aslında.Ama sanki bu düşünce iki yönden çekiştiriyor kolumu. Bi yarım çektiklerimden ve insanların gereksiz cesaretsizlik korku trip ve baskılarından sıkıldığım için istediğim erkeği içimde oluşturduum ama asla öyle bir erkeğin var olmadığı düşüncesinde diretiyor.Diğer yarımsa daha optimist. Evet var öyle bi erkek ve bunca beklemene sabretmene deyicek. O yakınında. O da seni hissediyo ve bekliyo.Lütfen umudunu kesme ondan diyor..

Çakıyorum ikisinede birer tane! Susun nan ders çalışıcam diyorum.

10 İz bırakanlar:

hyperion dedi ki...

var öyle bir adam...
Valla var!..
Ama sen 3 milyar kadından en şanssız birkaçı arasındasın :(
Herhangi bir dişi olsan sevgilisi olabilme ihtimalin "az da olsa" vardı, mümkündü ama kardeşi oldun ola ola....

O adam abin...
Evet,abin :,(

Wilwarin dedi ki...

:))

Allahım neden erkekleri bu kadar ben merkezli yarattın..

Damlo dedi ki...

eskizpost evet. bunun için bi ajandam bile var sonuç:0

Wilwarin dedi ki...

Kıyamam sana :)

Bunak dedi ki...

o adamı rahat bırak ki bulduğunda farkedebilesin.

Wilwarin dedi ki...

Bulursam farkedicem umuyorum :)

MeTaLBeBeK dedi ki...

İlk yoruma kalıbımı basarım.
Ööle biri yoohh!
Yeni keşfettim bloğu ahanda çöktüm kimse kaldıramaz.:)

Wilwarin dedi ki...

Ne demek başım üstüne :)
Hoşgeldin..

Zeyneb dedi ki...

cox guzel ben azeri kizyim.bura simdi geldim yazdiqlarini ta 2008 den bura hepsini okudum sana hayranim.sanki benim icimdekileri yaziyorsun.ve birde bana bazi sorunlarimda yardimci oldun.yani aklimda dolasan fkirleri suallari cavab tapmaqa yardimci oldun tessekkur.ben seviyorum.ama o sevmiyor.o sadece benim bedenimi istiyor.o hepsi gibi deyil.ama anu 1 yildi anliyamuyorum /ayrilmak istiyorum oda olmuyor/neyse/sen gozle o gelecek/mutlaka/tessekkur/

Wilwarin dedi ki...

Sadece senin bedenini istiyosa nasıl hepsi gibi olmuyo yahu? :) Lan ben yanlış mı deerlendirdim bu yaşıma kadar :))

Canım benim. Teşekür ederim güzel yorumun için :) Zor anlaşıcaz ama her zaman beklerim yorumlarını :)